Ingezonden persbericht


'La vie en Romance' veelbelovend thema Voorjaarsbeurs 2006

Persbericht

Utrecht, 3 januari 2006

'Ontdek de nieuwe romantiek'

'La vie en Romance', met als ondertitel 'Ontdek de nieuwe romantiek!' is het veelbelovende thema van de Voorjaarsbeurs (5 t/m 8 maart) van Trade Mart Utrecht. Locatie is het Beatrixgebouw van de Jaarbeurs Utrecht. Een van de regelrechte primeurs, in plaats van de noviteitenshow, is de presentatie van de Top 100 producten, bestsellers, trend artikelen en primeurs, op een spectaculair zwevend platform boven de eerste verdieping. Op de begane grond worden de trends en nieuwste collecties getoond in een spectaculaire modeshow. Behalve een vernieuwend en inspirerend productaanbod wordt de Voorjaarsbeursbezoekers een retailplatform geboden vol professionele adviezen voor een succesvolle winkelformule. Er zijn adviesworkshops op het gebied van winkelbeleid en mini-seminars over winkelinrichting en -routing, direct marketing, instore marketing, voorraadbeheer, etalage inrichting, beveiliging.

Inkoopcheque
Meerwaarde biedt ook de Tradeluxe Visitor Card waarmee jaarkaarthouders voor slechts ¤ 20 een jaar lang tijdens de collectieve beursdagen kunnen genieten van gratis catering, parkeren en garderobe. Bovendien krijgt iedere 25ste jaarkaarthouder die zich voorregistreert via www.trademart.nl een inkoopcheque van ¤ 100 die direct kan worden besteed bij exposanten van de Voorjaarsbeurs.

Vakbeurs
De Voorjaarsbeurs is alleen toegankelijk voor de jaarkaarthouders van Trade Mart Utrecht of op vertoon van de inschrijving van de Kamer van Koophandel.

Noot voor de redactie (