Gemeente Hellendoorn


Dienstverlening uitgebreid

Vanaf 2 januari 2006 zijn alle loketten doorlopend geopend van 8:00 uur tot 14:30 uur. Deze loketten zijn dan ook telefonisch te bereiken. Op donderdagavond is de balie van Burgerzaken en belastingen open tot 19.30 uur.

Digitale dienstverlening
Steeds meer producten biedt de gemeente digitaal aan via de website. Hierdoor kan men zeven dagen per week en 24 uur per dag, diensten van de gemeente afnemen. Nieuwe producten die via de website aan te vragen zijn, zijn uittreksel bevolkingsregister, uittreksel / afschrift uit de burgerlijke stand, hondenbelasting en begraafplaatsen. Kijk voor meer informatie op deze website.

Verbeteringen in 2006
In 2006 werkt de gemeente aan weer verdere verbetering van de dienstverlening. Zo zal de digitale dienstverlening via de website worden uitgebreid. De gemeente zal, in tegenstelling tot voorheen, de burger die iets via de Meldlijn inbrengt schriftelijk informeren wat er met een klacht / melding is of wordt gedaan.