Nieuws
Persberichten
Metaalunie beloont beste marketeer met Award
12-1-2006
De Koninklijke Metaalunie heeft de inschrijving geopend voor de
Metaalunie MarketingAward. De Award wordt op 30 mei 2006 uitgereikt
door Martin Schröder, oprichter en voormalig president-directeur van
Martinair.
Deze Award is een publieke erkenning voor een mkb-metaalbedrijf dat
zich onderscheidt op het gebied van marketing. De inschrijvingstermijn
staat open voor alle ruim 11.000 leden van de Metaalunie, uitgezonderd
bedrijven die vertegenwoordigd zijn in de Raad van Bestuur, en sluit
woensdag 1 maart 2006.
De Koninklijke Metaalunie stelt elk jaar een prijs ter beschikking aan
een mkb-bedrijf dat zich op een bepaald gebied aantoonbaar positief
onderscheidt. Dit jaar biedt de Metaalunie deze kans aan bedrijven die
zich onderscheiden op het gebied van marketing. De Metaalunie wil
hiermee bedrijven voor het voetlicht brengen die als geen ander een
marketingmix weten te maken van elementen zoals product, prijs,
plaats, promotie en presentatie. Want een bedrijf dat deze elementen
goed weet te `mixen', heeft een krachtige bedrijfsformule waar men
trots op mag zijn.
Een deskundige jury beslist wie winnaar wordt van de Metaalunie
MarketingAward. De jury wordt gevormd door Martin Schröder
(voorzitter), oprichter en voormalig president-directeur van
Martinair'; Jakob Klompien, directeur Marketing MKB van de Rabobank
Nederland; Anne Marie Voorhoeve, NIMA Register Marketeer; Jack
Schueler, bondsvoorzitter BOVAG en Yvonne Swaans, directeur Direct
Wonen Verhuurmakelaars en Zakenvrouw van het Jaar 2005.
Tien bedrijven krijgen advies van PKM
De jury selecteert tien bedrijven uit de inzendingen, waarna deze
bezocht worden door een adviseur van PKM, het aan de Metaalunie
gelieerde adviesbureau. Deze bedrijven krijgen van PKM een op maat
geschreven advies. Vervolgens worden de beste drie bedrijven
genomineerd voor de Metaalunie MarketingAward, en die bedrijven
krijgen de gelegenheid om op 30 mei in Nieuwegein hun inzending te
presenteren.
Na de presentaties van de 3 genomineerden, maakt de jury de winnaar
bekend en reikt Martin Schröder de Metaalunie MarketingAward uit.
Naast de erkenning van de Award en de publiciteit die de winnaar zal
krijgen, ontvangt de winnende ondernemer ook een bedrag van 5000 euro.
Ondernemers die willen meedingen naar de Metaalunie MarketingAward
kunnen zich aanmelden met de inschrijvingskaart uit de folder, aan te
vragen bij Natascha Linders van de Metaalunie, telefoon 030 605 33 44.
Voor overige informatie: Richard Schuitema, manager Toeleveren en
Uitbesteden Metaalunie, zie onderstaande e-mail of telefoon 030 605 33
44.
Reageren: schuitema@metaalunie.nl
Metaalunie