Ingezonden persbericht


Press Release

Albers ambassadeur AD Sportwereld

AD Sportwereld, de dagelijkse sportkrant van het AD, is gedurende het Formule 1 seizoen 2006 de mediapartner en ook sponsor van F1 coureur Christijan Albers.

Komend seizoen besteedt AD Sportwereld extra aandacht aan de Formule 1 en aan Christijan Albers die uitkomt voor MF1 Toyota. Bovendien wordt Christijan ingezet om de positie en het merk van AD Sportwereld verder te versterken. Het logo van AD Sportwereld is te zien op zijn raceoverall en racecap.

In AD Sportwereld zal Christijan periodiek een column schrijven. Rondom Albers en de F1 wordt een aantal acties met lezers en adverteerders georganiseerd.

Christijan Albers: "Ik ben trots op de steun van AD Sportwereld. Het is geweldig dat Nederland een echte sportkrant in zo'n grote oplage heeft en ik vind het een eer hier ambassadeur van te mogen zijn. 2006 wordt in elk opzicht een geweldig sportjaar met heel veel topsport. Ik hoop daar als Nederlandse F1 coureur een steentje aan bij te dragen. Ik ga absoluut voor de punten."

Arno de Jong, directeur marketing AD NieuwsMedia BV: "AD Sportwereld staat voor snelle professionele nieuwsvoorziening over topsport. Wie kan ons beter helpen die positie te bevestigen dan deze jonge topcoureur?"