Ingezonden persbericht


Persbericht

eService Center zorgt voor kwaliteitsverbetering klantcontacten Interlanden

Wilp, 6 februari 2006 - Drukwerkverspreider Interlanden zet sinds kort het eService Center(TM) van Trinicom in voor optimalisatie van de afhandeling van vragen door het Landelijk Service Center. Doordat er nu meer inzicht is in de aard van de vragen en de contacthistorie is de kwaliteit van de dienstverlening verhoogd. Via web selfservice kunnen bezorgers, particulieren en klanten bovendien ook buiten de openingstijden van het Landelijk Service Center antwoord krijgen op hun vragen.

Interlanden zocht een systeem waarmee meer inzicht kon worden verkregen in de aard van de gestelde vragen. Bovendien wilde men de vragen eenvoudig kunnen doorsturen naar andere afdelingen, met bewaking van de responstijden. Op basis van een aantal bezoeken aan gebruikers werden twee verschillende systemen met elkaar vergeleken. Het eService Center van Trinicom bleek het best aan de eisen van Interlanden te voldoen.

Het eService Center wordt ingezet voor web selfservice, agent support en e-mail response management. Het Landelijk Service Center, alle areakantoren, de transportvestigingen en de plants van Interlanden zijn aan het systeem gekoppeld. "Ondanks dat er nog maar vrij kort met Trinicom wordt gewerkt, kan nu al wel geconcludeerd worden dat er een enorme kwaliteitsverbetering is gerealiseerd in het correct registreren van contacten met bezorgers, particulieren en klanten", vertelt Dirk Booij, Manager Landelijk Service Center bij Interlanden. "Iedere afdeling binnen Interlanden die gebruikmaakt van het systeem kan in de callhistorie nakijken of iemand al vaker een melding heeft gemaakt en wat de status van die melding is. Hierdoor wordt een correcte opvolging gegarandeerd."

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Een belangrijke voorwaarde voor succes is natuurlijk dat de gegevens in het eService Center up-to-date zijn. Daarom is er een koppeling gerealiseerd met het systeem waarin Interlanden gegevens van bezorgers, depothouders en agenten opslaat. Elke vijf minuten worden de wijzigingen die in dat systeem zijn doorgevoerd automatisch ingeladen in het eService Center."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management en agent support. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: het Trinicom eService Center(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Interlanden

Interlanden is al meer dan dertig jaar actief in de verspreiding van ongeadresseerd drukwerk. Wij zijn marktleider in de verspreiding van ongeadresseerd reclamedrukwerk en huis-aan-huis-bladen in Nederland. In 2002 is een samenwerkingsverband tussen Interlanden en DHL Global Mail tot stand gekomen op het gebied van ongeadresseerde en geadresseerde drukwerkbezorging. Dit heeft onder meer geresulteerd in een meerderheidsbelang van Deutsche Post in Interlanden. Sinds april 2004 is Interlanden een volledige dochteronderneming van DHL Global Mail.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com