LB Icon AB

LB ICON AB (PUBL.) LB ICON MARKTLEIDER MET RECORD VERSLAG VOOR DE PERIODE 1 JANUARI ­ OMZET EN OPERATIONELE RESULTATEN

31 DECEMBER 2005 AMSTERDAM, Nederland / STOCKHOLM, Zweden ­ 14 februari 2006. LB Icon AB (EuronextAmsterdam, OMX Stockholm: ICON) ("LB Icon"of de "Onderneming"), de full-service provider, internationaal actief op het gebied van digitale marketing en technologie, maakt vandaag de resultaten bekend over het vierde kwartaal en het verslagjaar 2005. KERNCIJFERS 2005
EUR in miljoenen jan - dec 2005 jan - dec 2004 % verschil Netto omzet 98.0 66.2 48.1% EBITDA 12.3 0.6 EBIT 8.9 - 1.3 Netto resultaat 5.2 2.2 EPS (in EUR) 0.19 0.09 Kasstroom uit operationele activiteiten 4.9 - 5.9 HOOFDPUNTEN 2005
­ Netto omzet 2005 toegenomen met 48% ten opzichte van 2004, autonome groei van 10%. ­ Marktposities en internationaal full-service business model verder versterkt door gerichte overnames en uitbreiding van diensten.
­ EBIT stijgt naar EUR 8,9 miljoen, 9,1% van de omzet. ­ Omzet per werknemer (op jaarbasis) met 20% gestegen tot K EUR 130. ­ Dochteronderneming Wheel uitgeroepen tot `#1 interactive agencyin the UK' door New Media Age. ROBERT PICKERING, CEO VAN LB ICON, OVER DE BEDRIJFSPRESTATIE EN VOORUITZICHTEN
"We hebben het jaar afgesloten met het sterkste kwartaal qua omzetgroei en winst in onze recente geschiedenis. Zowel door onze autonome groei als de totale groeiin 2005 is LB Icon inmiddels marktleider geworden. Gedurende het hele jaar hebben we laten zien dat we onze groei, met 48% in 2005, gecontroleerd doorzetten. Hiermee hebben we het record van 25% groei in 2004 moeiteloos gebroken. Daarnaast is geen enkele andere Europese digitale marketing & communicatie onderneming erin geslaagd een dergelijke brede basis van activiteiten in Europa en Amerika op te zetten. Onze Europese en Amerikaanse netwerk en ons bestand van grote, multinationale klanten verschaffen IB Icon een unieke uitgangspositie om in haar markt een leidende rol te blijven spelen. Wij verwachten in 2006 een verdere toename van de vraag en zien nieuwe strategische overnames aan de horizon. Onze overtuiging is dat LB Icon AB (publ.) Birger Jarlsgatan26 2tr Tel +46 8 5223 9000 Reg. nr. 556284-0917 SE-114 34 Stockholm Fax +46 8 5223 9009 Pressreleases, including earnings reports, and our annual reportsare available via ourwebsite: www.lbicon.com

aandacht voor de klant, leveren van kwalitatief hoogstaande oplossingen en verbeteren van de operationele effectiviteit, de basis vormen voor aanhoudend sterke groei. We hebben een gezonde balans en met onze waardevolle beursnotering kunnen we overnames makkelijker faciliteren. In operationeel opzicht is LB Icon er klaar voor om van 2006 een recordjaar te maken, waarin we verwachten dat onze autonome groei verder zal toenemen en ons dienstenaanbod verder zal worden uitgebreid. Het laatste kwartaal werd gekenmerkt door een nog hogere vraag van onze klanten. De omzet in het vierde kwartaal was hoger dan verwacht en weerspiegelt tevens een groter verkoopvolume aan media buyingen een hogere externe inhuur door middel van derde partijen en contractors. De marges die we hierop realiseren zijn lager dan onze eigen marges, maar desondanks zijn we erin geslaagd de totale operationele marges in 2005 te verhogen. Deze verbetering is het resultaat van een hogere productiviteit en een betere prijsstelling, die zich beiden ook in 2006 zullen voortzetten.
Ons autonome groeipercentage in 2005 van bijna 10% doet geen recht aan de uitzonderlijke groei die wij in een aantal van onze kernmarkten hebben doorgemaakt. Zo stegen de inkomsten in vergelijking met 2004 in Duitsland en Spanje met meer dan 12%, in Nederland met ruim 25% en met meer dan 40% in de Verenigde Staten. Wij verwachten dat de autonome groei in 2006 verder zal toenemen. Daarnaast blijven we gericht zoeken naar strategische acquisitiemogelijkheden in onze kernmarkten en mogelijkheden om ons dienstenaanbod uit te breiden.
Samenvattend zijn we trots op wat we in 2005 hebben bereikt. De verwachting is dat de uitdagingen die er liggen om onze prestaties te verbeteren groot zijn. We verwachten sterke concurrentie in onze markten en we beseffen dat we onze operationele efficiëntie en kwaliteit verder moeten verbeteren om hogere marges re realiseren." OPERATIONELE ONTWIKKELINGEN
LB Icon heeft 2005 afgesloten en is 2006 begonnen met de sterkste positie, qua omzet en productie kwaliteit, in het bestaan van de onderneming. Het klantenbestand werd uitgebreid met toonaangevende nieuwe klanten als DHL,Mitsubishi, New York Life, BAE Systems,Allianz,Henkel,Polynorm,AkzoNobel en een groot aantal andere marktleiders. Desondanks ziet de onderneming mogelijkheden om haar productiviteit en operationele effectiviteit in 2006 verder te verbeteren. LBIcon's landenmanagers,client servicedirectors, projectmanagers, creative entechnology directorsen andere medewerkers zijn allen erg gericht op klantontwikkeling en levering. Doel daarbij is om klanten de kwalitatief beste oplossingen te bieden en zo het marktleiderschap te verstevigen. Een dochteronderneming van LB Icon in Engeland is recentelijk door New MediaAgeuitgeroepen als `#1 interactive agencyin the UK' en als één van de tien best presterende bureaus in Groot-Brittannië. Analisten voorspellen voor de komende jaren een gestage groei in uitgaven door LBIcon'sklanten. Hoewel concurrentie in kernmarkten de marges nog steeds onder druk houdt, zal LB Icon zich blijven richten op grote nationale en internationale ondernemingen die de voordelen inzien van digitale media om consumenten en zakelijke partners sneller en op kosteneffectieve wijze te bereiken. LBIcon'saanwezigheid in heel Europa en de Verenigde Staten stelt de onderneming in staat ondersteuning te bieden aan ondernemingen die zowel een sterke lokale aanwezigheid als een internationale focus en leveringspotentieel hebben. LB Icon eindigde 2005 met een buitengewone groei en margeverbetering. Eveneens is het van belang te vermelden dat de onderneming aanzienlijke inkomsten heeft gegenereerd uit de verkoop of het afstoten van andere bedrijfsmiddelen, zoals haar `non core' dochteronderneming in St. Louis. LB Icon zal de activiteiten en bedrijfsmiddelen blijven evalueren, om vast te stellen hoe het hoogste rendement kan worden gerealiseerd voor haar aandeelhouders. LB Icon ziet meer ruimte voor verbetering van haar operationele effectiviteit in 2006. FINANCIELE ONTWIKKELINGEN
Volledig jaar 2005
Omzet
De netto-omzet voor het volledige jaar nam in vergelijking tot het jaar daarvoor met 48,1% toe tot EUR 98 miljoen. Deze sterke omzetstijging was voornamelijk het gevolg van een gestage groei op bestaande markten en expansie in Groot-Brittannië en België in 2004 en begin 2005. De netto-omzet in Groot-Brittanniëschoot omhoog naar EUR 25 miljoen, ofwel 25% van de totale netto-omzet in 2005, vergeleken met circa EUR 9 miljoen, ofwel 13%, in2004. Het autonome groeipercentage in 2005 van net iets meer dan 10% doet geen recht aan de buitengewone groei die LB Icon in haar kernmarkten realiseerde. In vergelijking met 2004 steeg de omzet in Duitsland en Spanje in 2005 met meer dan 12%, met ruim 25% in Nederland en met meer dan 40% in de Verenigde Staten. Page 2of 13

De overname van DAD, de grootste digitale marketing & communicatie groep in België, leverde een aanzienlijke bijdrage aan de reeds bestaande autonome groei in de Benelux. DeBenelux draagt inmiddels voor circa 23% bij aan de geconsolideerde omzet, vergeleken met 18% in 2004. In Nederland liet Lost Boys, waar in het vierde kwartaal het overgenomen Inpactwerd geïntegreerd, een autonome groei zien van ruim 25%. In de Verenigde Staten steeg de omzet ten opzichte van 2004 met circa 10%, ondanks de verkoop van een Amerikaanse dochteronderneming van LB Icon in juli. De omzet vanonze enige overgebleven vestiging in New Yorknam met 40% toe in vergelijking met 2004.
In Groot-Brittannië en Italië bleef de autonome groei relatief vlak. In Groot-Brittannië concentreerde de groep zich op het verbeteren van de operationele marge en het afronden van de integratie van de overnames die in 2004 en 2005 waren gedaan. LB Icon verwacht in 2006 een sterke autonome groei van de omzet in Groot-Brittannië. Ook in Italiëwerd de aandacht gericht op het verbeteren van de marges, wat leidde tot een lagere omzetgroei. LB Icon verwacht in Italiëin 2006 een sterkere groei, maar de Italiaanse markt blijft LB Icon's zachtste markt. Netto omzet per land Jan - Dec 2005 Netto omzet per land Jan - Dec 2004 Benelux Benelux Germany Germany 14% 18% 23% Italy 19% Italy Spain Spain UK UK USA USA 25% 13% 27% 8% 36% 7% 4% 6% Kosten en resultaten
Ondanks dat in de meeste landen de prijzen onder druk stonden, verbeterden de marges op projecten zich omdat LB Icon zich met succes onafgebroken concentreerde op de belangrijkste klanten en het aanbieden van diensten met een hogere marge. Door de onmiddellijke positieve bijdrage van nieuwe overnames nam het resultaat uit activiteiten (EBITDA) toe tot EUR 12,3 miljoen, ofwel 12,6%. Exclusief de winst op investeringen, was de EBITDA met EUR 9,2 miljoen, ofwel 9,4% van de netto-omzet, nog steeds beduidend hoger dan in 2005. De recente overnames van Wheel(Groot-Brittannië), DAD (België) en Inpact(Nederland) hebben niet alleen een aanzienlijke bijdrage aan het nettoresultaat van de groep geleverd, maar hebben ook een invloed op de aard en structuur van de geconsolideerde omzet van LB Icon. Deze drie ondernemingen genereren inkomsten en winsten uit media buying. Deze activiteiten leveren een hoger niveau aan inkomsten van derden op (EUR 10 miljoen op jaarbasis) tegen aantrekkelijke marges, die echter wel lager zijn dan de marges die worden gegenereerd op LB Icon'skernactiviteiten. Aangepast voor dit effect zijn zowel de brutomarge als de EBIT en EBITDA marges op de kernactiviteiten in werkelijkheid hoger dan hierboven weergegeven. LB Icon zal deze inkomsten op de belangrijkste markten actief bevorderen, aangezien ze niet arbeidsintensief zijn en bijdragen aan de winstgevendheid.
Vierde kwartaal 2005
Kerncijfers vierde kwartaal 2005
EUR in miljoenen okt - dec 2005 okt - dec 2004 % verschil Netto omzet 29.2 19.7 48.0% EBITDA 3.2 1.5 EBIT 1.9 0.9 Netto resultaat 1.4 5.3 EPS (in EUR) 0.05 0.19 Kasstroom uit operationele activiteiten 4.8 - 3.3 Page 3of 13

Hoofdpunten vierde kwartaal 2005

­ Netto omzet EUR 29,2 miljoen, 48% hoger dan over hetzelfde kwartaal in 2004 en 21% hoger ten opzichte van het derde kwartaal.
­ Sterke autonome groei van 12,8% in vergelijking met het derde kwartaal. ­ Hoge omzet per medewerker (op jaarbasis) van K EUR 147. ­ Overname Inpact en integratie met Lost Boys verstevigt positie als marktleider in Nederland en Benelux. Omzet
De omzet steeg, boven onze verwachtingen, in het vierde kwartaalmet 48% ten opzichte van hetzelfde kwartaal in 2004 en 21% in vergelijking met het derde kwartaal. De groep profiteerde met name van een opleving op het gebied van marketing & communicatie. Als gevolg daarvan bereikten de inkomsten van derden (media-inkoop) in het vierde kwartaal EUR 4,9 miljoen. Alle landen droegen bij aande sterke omzetstijging. Groot-Brittanniënam het voortouw, met een (autonome) groei van 24% ten opzichte van het derde kwartaal. Overnames
Op 13 oktober werd het in Utrecht gevestigde InpactB.V. overgenomen. Inpactis één van de grootste onafhankelijkefull servicedigital agenciesvan Nederland. Deonlinemedia, database en direct marketing activiteiten vanInpact vormen een welkome aanvulling op de bestaande portefeuille van Lost Boys. De overname werd gefinancierd door een combinatie van contanten en aandelen,waarbij uitbetaling is verspreid over een periode van drie jaar.Overige immateriële activa (klantrelaties) bij de overname gewaardeerd op EUR 0,7miljoen, deze worden over een periode van drie jaar afgeschreven. Inpactis per 1 oktober 2005 geconsolideerd en droeg in het vierde kwartaal voor EUR 2 miljoen bij aan omzet. Per 1 januari 2006 isInpact B.V. gefuseerd met Lost Boys, waardoor een sterk, centraal geleid Nederlands bedrijf is ontstaan. Kosten en Resultaten
Om aan de toegenomen vraag van klanten tegemoet te komen en levering te garanderen, werd er in het vierde kwartaal in toenemende mate gebruikgemaakt van externe partijen.Hoewel dit druk op de marges gaf, was LB Icon in staat de hoge EBIT en EBITDA niveaus vast te houden. EBITDA kwam in het vierde kwartaal uit op EUR 3,2 miljoen (11,0%). EBIT kwam uit op EUR 1,9 miljoen (6,5%). EBITDA en EBIT over het vierde kwartaal werden beïnvloed door winsten die samenhangen met deconsolidatie van slapende entiteiten ter waarde van EUR 0,8 miljoen. Gecorrigeerd voor dit resultaat kwam de EBITDA uit op EUR 2,4 miljoen (8,2 %) en EBIT op EUR 1,1 miljoen (3,8 %). Hierbij moet worden opgemerkt dat vanwege de hoge omzetbijdrage van derden in het vierde kwartaal (EUR 4,9 miljoen), EBIT en EBITDA marges relatief onderschat worden.
Buitengewone posten
De jaarresultaten (EBITDA en EBIT) werden beïnvloed door (niet-gerealiseerde) winsten op de investering in Framfabter waarde van EUR 3,1 miljoen (EUR ­0,2 miljoen voor het vierde kwartaal) endesinvesteringenin niet- kernactiviteiten en slapende entiteiten voor een netto bedrag van EUR 1,2 miljoen (EUR 0,8 miljoen voor het vierde kwartaal).
Nettoresultaat
Het nettoresultaat voor het jaar kwam uit op EUR 5,2 miljoen (5,4% van de omzet). De winst per aandeel steeg tot EUR 0,19 (0,09). Defully diluted winst per aandeel kwam uit op EUR 0,16 (0,09). Het nettoresultaat werd beïnvloed door EUR 1,0 miljoen aan valutaverliezen (voornamelijk opde converteerbare euro-obligatielening) en een bate van EUR 0,7 miljoen in verband met het gebruik van compensabele verliezen. De Board ofDirectors van LB Icon zal voorstellen om geen dividend uit te keren over het financiële jaar 2005. Balans en kasstroom
Balans
Het gemiddeld aantal debiteurendagen was eind december teruggebracht tot 58 dagen (gebaseerd op de netto- omzet in het vierde kwartaal omgerekend naar jaarbasis), vergeleken met 69 dagen per eind december 2004. Page 4of 13

LB Icon is actief bezig om het netto werkkapitaal terug te brengen om op deze manier middelen vrij te maken. Het netto werkkapitaal (exclusief contanten) is per eind december teruggebracht tot EUR 2,9 miljoen, vergeleken met EUR 5,1 miljoen eind 2004. Het netto werkkapitaal omvat 9,8% vanomzet (omgerekend op jaarbasis) van het vierde kwartaal, vergeleken met 26% voor het voorgaande jaar. De solvabiliteit van de Onderneming (eigen vermogen/balanstotaal) nam toe tot 44,6% per einde van het jaar, vergeleken met 40,0% aan het einde van vorig jaar, ondanks de inde loop van het jaar opgenomen converteerbare lening en andere leningen. De solvabiliteit zal verder verbeteren wanneer earn-out verplichtingen (opgenomen onder voorzieningen en kortlopende schulden) die in de komende twee jaar aflopen, worden afgewikkeld. Het eigen vermogen zal naarverweachtinguiteindelijk toenemen met EUR 7 miljoen, wat overeenkomt met een toename van de solvabiliteit tot 50,9%. Eind december bedroeg de totale kaspositie van LB Icon EUR 11,5 miljoen, waarvan EUR 1,2 miljoen in de moedermaatschappij.
De jaarlijkse rentebetalingen voor de groep bedroegen in totaal circa EUR 1,5 miljoen, waarvan EUR 1,2 miljoen verband houdt met de converteerbare euro-obligatie lening. Vanwege de aanhoudende sterke EBIT resultaten kwam de rentedekking uit op 6,2.
LB Icon verwacht dat de converteerbare obligatielening van nominaal EUR 17,15 miljoen gedurende het eerste of tweede kwartaal van 2006 geconverteerd zal worden. Deze conversie zal resulteren in een rentebesparing van EUR 1,2 miljoen op jaarbasis.
Kasstroom
De kasstroom uit operationele activiteiten voor het gehele jaar bedroeg EUR 4,9 miljoen positief, een toename van EUR 10,7 miljoen in vergelijking met het voorgaande jaar (EUR ­5,9 miljoen). De kasstroom uit operationele activiteiten in het vierde kwartaal bedroeg EUR 4,8 miljoen (vierde kwartaal 2004: EUR ­3.3 miljoen). De kasstroom uit investeringsactiviteiten bedroeg EUR ­23,4 miljoen over het hele jaar en EUR ­9,7 miljoen over het vierde kwartaal. Deze kasstroom werd beïnvloed door de investering in Framfab, die over het gehele jaar EUR 17,4 miljoen betrof. In het vierde kwartaal bedroeg deze EUR 6,4miljoen. De marktwaarde van de investering per balansdatum bedroeg EUR 20,5 miljoen (236 miljoen aandelen), eenbelang van 19,66%. De netto kasstroom bedroeg EUR 12,9 miljoen over het gehele jaar en EUR 5,1 miljoen voor het vierde kwartaal. Door Red ValleyLtd., een grote aandeelhouder, werd in het vierde kwartaal een aanvullende lening verstrekt van EUR 5,3miljoen (oorspronkelijk SEK 50miljoen) ter gedeeltelijke financiering van de investering in Framfab. Aangezien de lening dient te worden afgelost in aandelen Framfabis de positie afgedekt. Als gevolg hiervan wordt de resultatenrekening niet beïnvloed door winst of verlies op deze investering, voor wat betreft het gedeelte dat is gefinancierd met deze lening.
LB Icon bracht in januari nieuw kapitaal bijeen door het uitoefenen van de "greenshoe" van de converteerbare obligatielening (EUR 2,25 miljoen) en middels warrants die in september volledig werden uitgeoefend (EUR 2,8 miljoen).
MANAGEMENT AGENDA 2006
In 2005 zijn er verschillende initiatieven ontplooid die ook in 2006 zullen worden voortgezet. Deze initiatieven kunnen worden onderverdeeld in het verbeteren van operationele effectiviteit en kwaliteit, die passend zijn binnen LB Icon'sop marktexpansie gerichte strategie en de verdere ontwikkeling en versterking van het managementteam. LB Icon zal haar organisatie blijven uitdagen om de operationele effectiviteit te verbeteren. Dit gaat verder dan alleen kostenbesparingen. Er zal scherp gekeken worden naar wat LB Icon doet en op welke wijze de onderneming haar diensten levert met de daarbij gehanteerde procedures en controles. Het doel hierbij is te voldoen aan, of liever nog het overtreffen van de verwachtingen van de klant. LB Icon heeft haar brede groep accountmanagers betrokken bij het evalueren van toegepaste technieken en `bestpractices', wat een positieve uitwerking zal hebben op de operationele marges en zal leiden tot verhoging van de kwaliteit. Deze operationele verbeteringen hebben reeds bijgedragen aan een verbetering van de marges in 2005 en zullen naar verwachting in 2006 een grotere impact op de activiteiten van LB Icon hebben. In 2003 kondigde LB Icon haar voornemen aan om een agressievere groei in Europa te bewerkstelligen door het plegen van strategische overnames en door sterkere autonome groei. In 2004 en 2005 heeft de onderneming laten zien uitstekend in staat te zijn om overnamekandidaten te selecteren, deze overnames op kosteneffectieve wijze te realiseren en nieuw leiderschap en activiteiten te integreren in de bestaande organisatie. LB Icon Page 5of 13

verwacht overnames te blijven doen om zo haar aanwezigheid op deverschillende Europese markten verder uit te breiden haar dienstenportfolio te complementeren. LB Icon heeft verschillende mogelijkheden geëvalueerd en zal vrijwel zeker haar portefeuille uitbreiden met nieuwe activiteiten. In 2006 zal LB Icon ook mogelijkheden buiten Europa en de Verenigde Staten bekijken, om daarmee haar dienstenaan wereldwijd opererende Amerikaanse en Europese klanten in Aziëen het Midden-Oosten te kunnen aanbieden. Tevens verwacht LB Icon dat haar bestaande activiteiten een hogere autonome groei zullen realiseren. De onderneming beschikt zowel over de capaciteit als over de organisatie om deze groei te kunnen realiseren. Het succes van LB Icon is te danken aan de landen-en cliënt service managers en de creative and technology directors. In 2005 heeft LB Icon een aantal programma's opgezet voor de stimulering van overdracht en het uitwisselen van kennis, klantontwikkeling en samenwerking en voor het opleiden en voorbereiden van medewerkers voor het vervullen van managementfuncties. In 2006 en de jaren daarna zal in toenemende mate worden geïnvesteerd in medewerkers. LB Icon heeft er alle vertrouwen in succesvol te zijn in het behouden van talent op belangrijke posities en het aantrekken van nieuwe medewerkers voor sleutelposities, indien dit nodig mocht zijn.
LB Icon voorziet een doorgaande verandering in de combinatie van activiteiten en oplossingen die door de onderneming worden aangeboden aan de markt. De toename van omzetvolume op het gebied van media buying en het gebruik van derden zal de inkomsten verder doen toenemen,echter tegen gemiddeld genomen lagere marges, waardoor het margemodel van de onderneming over de komende kwartalen zal veranderen. Het jaar 2006 zal voor LB Icon in het teken staan van de plannenom de organisatie te blijven stimuleren, om in financieel opzicht zichzelf te blijven overtreffen en blijvend als marktleider te opereren op de gebieden waar LB Icon actief is, met creativiteit en innovatieve toepassingen vannieuwe technologieën. Stockholm, 14 februari 2006
Namens de Board ofDirectors
Robert Pickering
CEO
OVER LB ICON
Het Nederlands/Zweedse LB Icon, actief sinds 1993, is één van de internationaal leidendefull-serviceproviders met een geïntegreerde aanpak van business & brand strategieconsultingin combinatie met marketing & communicatie expertise en digitale technologie. De onderneming biedt werk aan meer dan 800 professionals die voornamelijk gevestigd zijn in belangrijke Europese en Amerikaanse steden, waaronder Amsterdam, Londen, New York, Brussel, München, Berlijn, Madrid en Milaan. Door middel van multidisciplinaire teams creëert LB Icon innovatievemulti-channeloplossingen voor haar nationaal en internationaal opererende zakelijke klanten. Dit wordt gerealiseerd door de unieke combinatie van strategie ontwikkeling en creatief ontwerp met behulp van specifieke industrie expertise en inzet van de nieuwste digitaletechnologieën. Aandelen van LB Icon worden verhandeld op EuronextAmsterdam en OMX Stockholm (symbool: ICON). AANKOMENDE BERICHTGEVING
LB Icon zal de resultaten van het eerste kwartaal 2006 publiceren op 27 april 2006. VOOR NADERE INFORMATIE KUNT U CONTACT OPNEMEN MET
Robert Pickering TheoCordesius Chief Executive Officer Chief Operating Officer Amsterdam: Tel. +31 20 460 4500 Amsterdam: Tel. +31 20 460 4500 Stockholm: Tel. +46 8 5223 9000 Stockholm: Tel. +46 8 5223 9000 Email:robert.pickering@lbicon.com Email: theo.cordesius@lbicon.com FINANCIELE BIJLAGEN
Accounting grondslagen
Geconsolideerde winst- en verliesrekening
Geconsolideerde balans
Wijzigingen in eigen vermogen
Geconsolideerd kasstroom overzicht
Kengetallen
IFRS
Page 6of 13

Accounting grondslagen

Dit tussentijdse rapport is opgesteld in overeenstemming met IAS34, Interim Financial Reporting(Tussentijdse Financiële Rapportage), hetgeen in overeenstemming is met RR31, Interim Consolidated Financial Reporting (Tussentijdse Geconsolideerde Financiële Rapportage). In vergelijking met het vorige jaarverslag zijn de grondslagen voor financiële verslaggeving aangepast vanwege de invoering van IFRS. De aansluitingen en de omschrijvingen van het effect van de overgang van Zweedse GAAP naar IFRS op het eigen vermogen en de netto resultaten van de Groep zijn weergegeven in een separate bijlage. De grondslagen zijn sinds 1 januari 2005 van toepassing, en de vergelijkende cijfers over 2004 zijn herberekend. De regels voor eerste toepassing die beschikbaar zijn in IFRS 1 (First-timeAdoptionof InternationalFinancing Reporting Standards), schrijven voor dat alle grondslagen met terugwerkende kracht zullen worden toegepast. Een aantal verplichte en vrijwillige uitzonderingen op de hoofdregel zijn echter vastgesteld. LB Icon past de vrijwillige uitzonderingen toe die van toepassing zijn voor de Groep. Vanaf 1 januari 2005
De Groep rubriceert haar investeringen in de volgende categorieën: financiële activa tegen de reële waarde als winst of verlies, leningen en vorderingen, tot einde looptijd aangehouden bezittingen, en beschikbaar voor verkoop financiële activa. De categorie wordt bepaald op basis van de doelstelling waarvoor de investeringen zijn verworven. Het management bepaalt de rubricering van haar investeringen bij de eerste opname in de boeken en op elke rapportagedatum wordt deze bestemming opnieuw geëvalueerd. Financiële activa tegen reële waarde als winst of verlies Deze categorie heeft twee subcategorieën:
­Financiële activa die worden aangehouden voor de handel, en ­Financiële activa die aanvankelijk tegen reële waarde als winst of verlies opgenomen zijn. Financiële activa worden in deze categorie ingedeeld als deze voornamelijk zijn verworven om deze op korte termijn te verkopen, of als voor deze rubricering wordt beslist door het management. Activa in deze categorie worden als kortlopend aangeduid als deze worden aangehouden voorverkoop, of als verwacht wordt dat deze binnen 12 maanden na de balansdatum gerealiseerd worden. De samenstelling van financiële rapportages in overeenstemming met IAS 34 vereist bepaalde kritieke boekhoudkundige inschattingen. De Groep maakt inschattingen en veronderstellingen omtrent de toekomst. De hieruit voortvloeiende boekhoudkundige inschattingen zullen derhalve per definitie zelden precies overeenkomen met de later gerealiseerde resultaten. De inschattingen en veronderstellingen, die een belangrijk risico met zich meebrengen in de vorm van significante aanpassingen van de opgenomen waarden van activa en passiva worden hieronder besproken. Inschatting bijzondere waardeverminderingen van goodwill De Groep onderzoekt regelmatig of de goodwill enige afwaarderingbehoeft, in overeenstemming met de grondslagen voor financiële verslaggeving. Als er aanwijzingen zijn dat een afwaarderingnodig is, dan wordt de realiseerbare waarde van de kasstroom genererende eenheden bepaald op basis van een berekening van de ingezette waarde. Voor deze berekeningen is het gebruik van inschattingen noodzakelijk. Hedgeaccounting
In het tweede kwartaal heeft het bedrijf IAS 39 toegepast voor twee overnames. Dit heeft geresulteerd in een omrekeningsverlies op het onbetaalde deel van de overnamesom (converteerbare obligaties en voorzieningen) dat direct ten laste van het eigen vermogen is geboekt. Vennootschapsbelasting
De Groep is in verscheidene rechtsgebieden belastingplichtig. Voor het bepalen van de voorziening voor deze vennootschapsbelasting is een zeer goed inzicht nodig. Er zijn veel transacties en berekeningen waarvan de uiteindelijke bepaling van het belastingbedrag niet zeker is tijdens de normale bedrijfsuitoefening. Page 7of 13

GECONSOLIDEERDE WINST- EN VERLIESREKENING
Oct - Dec Oct - Dec Jan - Dec Jan - Dec 2005 2004 2005 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Netto omzet 29,181 19,723 98,018 66,205 Kostprijs omzet * - 21,302 - 14,466 - 70,620 - 49,467 Bruto marge 7,879 5,257 27,398 16,738 Verkoopkosten - 1,956 - 1,935 - 7,444 - 5,667 Algemene kosten - 4,527 - 2,891 - 16,590 - 13,136 Overige operationale baten 1,113 438 6,094 849 Overige operationele kosten - 568 - 2 - 580 - 101 Operationeel resultaat 1,941 867 8,878 - 1,317 Aandeel in resultaat overige
deelnemingen 0 0 0 0 Financiele baten en lasten - 605 98 - 2,709 - 611 Resultaat na financiele posten 1,336 965 6,169 - 1,928 Vennootschapsbelasting 113 4,342 - 925 4,122 Netto resultaat voor de periode 1,449 5,307 5,244 2,194 Netto resultaat voor minderheids aandeelhouders 0 0 0 0 Netto resultaat voor aandeelhouders 1,449 5,307 5,244 2,194 Resultaat per aandeel 0.05 0.19 0.19 0.09 Gemiddeld aantal aandelen 28,781,737 27,371,048 27,283,539 24,662,837 Winst per aandeel na verwatering ** 0.05 0.18 0.16 0.09 Gemiddeld aantal aandelen na verwatering 30,915,301 30,440,728 33,289,810 27,202,671
* kostprijs omzet is inclusief personeelskosten, consultant kosten, overige directe kosten en een deel van de overhead van kantoorruimte, kosten voor kantooruitrusting en afschrijving
** 2005 resultaat per aandeel is niet aangepast voor verwatering in geval van een positief effect op het resultaat per aandeel

Page 8of 13

GECONSOLIDEERDE BALANS
Dec 31, 2005 Dec 30, 2004 EUR 000 EUR 000 Activa
Immateriele vaste activa 4,646 1,384 Goodwill 39,685 21,920 Materiele vaste activa 3,373 3,372 Financiele vaste activa 23,360 4,708 Totaal vaste activa 71,064 31,384 Handelsvorderingen 22,527 18,014 Overige vorderingen 9,622 5,753 Liquide middelen, korte termijn beleggingen 11,536 17,450 Totaal kortlopende vorderingen 43,685 41,217 Totaal Activa 114,749 72,601 Eigen Vermogen en Schulden
Gebonden eigen vermogen 73,592 60,848 Resultaat voorgaande jaren - 27,608 - 33,988 Resultaat voor de periode 5,244 2,194 Minderheids aandeel 0 0 Totaal eigen vermogen 51,228 29,054 Lange termijn voorzieningen 3,521 970 Lange termijn leningen van aandeelhouders 9,221 - Lange termijn converteerbare lening 15,988 13,681 Overige lange termijn leningen 1,361 3,871 Korte termijn voorzieningen 4,160 6,387 Overige kortlopende schulden 29,270 18,638 Totaal schulden 63,521 43,547 Totaal Eigen Vermogen en Schulden 114,749 72,601

Page 9of 13

WIJZIGINGEN IN EIGEN VERMOGEN
Oct - Dec Oct - Dec Jan - Dec Jan - Dec 2005 2004 2005 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Openingsbalans eigen vermogen 35,264 21,343 29,054 5,215 Aandelenuitgifte enz. 15,014 3,303 21,721 22,556 Valutakoersverschillen 486 - 899 1,241 - 911 Vrijval van de reserve valutaomrekenings-
verschillen als gevolg van desinvesteringen - 985 0 - 6,032 - Netto resultaat voor de periode 1 449 5 307 5 244 2 194 Eindbalans eigen vermogen 51,228 29,054 51,228 29,054

Page 10of 13

GECONSOLIDEERD KASSTROOM OVERZICHT
Oct - Dec Oct - Dec Jan - Dec Jan - Dec 2005 2004 2005 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Operationele activiteiten
Netto resultaat voor de periode 1,449 5,307 5,244 2,194 Aanpassingen voor posten niet in de cashflow
Afschrijvingen en afwaarderingen 1,278 528 3,450 1,921 Financiele posten 182 - 295 - 2,120 - 51 Belastingen - 720 - 4,535 12 - 4,313 Overige posten - 484 - 931 - 1,413 - 2,720 Kasstroom uit operationele activitieiten voor
veranderingen in het werkkapitaal 1,705 74 5,173 - 2,969 Veranderingen in het werkkapitaal 3,073 - 3,358 - 235 - 2,937 Kasstroom uit operationele activiteiten 4,778 - 3,284 4,938 - 5,906 Investeringsactiviteiten - 9,686 278 - 23,373 - 3,790 Financieringsactiviteiten
Uitgifte aandelen tegen contanten 99 467 3,487 8,576 Opname/ aflossing (netto) leningen 4,960 14,527 9,369 13,247 Kasstroom uit financieringsactiviteiten 5,059 14,994 12,856 21,823 Mutaties in liquide middelen 151 11,988 - 5,579 12,127 Liquide middelen aan het begin van de periode 11,434 5,518 17,450 5,207 Valutakoersverschillen op liquide middelen - 49 - 56 - 335 116 Liquide middelen per einde van de periode 11,536 17,450 11,536 17,450 Voetnoot: investerings en financierings transacties waarvoor geen cash benodigd is, zijn buiten het kasstroomoverzicht gehouden

Page 11of 13

KENGETALLEN
Oct - Dec Oct - Dec Jan - Dec Jan - Dec 2005 2004 2005 2004 EUR 000 EUR 000 EUR 000 EUR 000 Eigen vermogen/Activa ratio 44.6% 40.0% 44.6% 40.0% Schuld/Eigen vermogen ratio 0.56 0.68 0.56 0.68 Liquiditeitsratio, % 131% 165% 131% 165% Winstmarge, % 5% 5% 6% - 3% EBITDA 3,219 1,461 12,328 604 EBIT 1,941 867 8,878 - 1,317 EBITDA (% of netto omzet) 11% 7% 13% 1% EBIT (% of netto omzet) 7% 4% 9% - 2% Kengetallen per werknemer
Aantal werknemers aan het eind van de periode 816 674 816 674 Gemiddeld aantal werknemers gedurende de periode 793 675 754 615 Netto omzet per werknemer 147 117 130 108 Netto omzet per consultant 179 148 160 135 Data per aandeel
Aantal aandelen (inclusief niet geregistreerd) 30,616,821 25,187,256 30,616,821 25,187,256 Gemmiddeld aantal aandelen 28,781,737 27,371,048 27,283,539 24,662,837 Aantal aandelen na volledige conversie 36,443,014 32,211,514 36,443,014 32,211,514 Eigen vermogen per aandeel (SEK/EUR) 1.67 1.15 1.67 1.15 Eigen vermogen per aandeel (SEK/EUR)
na verwatering 2.01 1.27 2.01 1.27 Resultaat per aandeel (SEK/EUR) 0.05 0.19 0.19 0.09 EBITDA per aandeel (SEK/EUR) 0.11 0.05 0.45 0.02 EBIT per aandeel (SEK/EUR) 0.07 0.03 0.33 - 0.05 Kasstroom uit operationele activiteiten (SEK/EUR) 0.17 - 0.12 0.18 - 0.24 Aandelenkoers 5.5 3.7 5.5 3.7 Marktkapitalisatie 168,831 94,239 168,831 94,239 Marktkapitalisatie/Netto-omzet 1.75 1.40 1.75 1.40 Eigen vermogen / Activa ratio Berekend door het eigen vermogen (met inbegrip van minderheidsdeelnemingen) te delen door de totale activa Schuld / Eigen vermogen ratio Berekend door de financiële passiva te delen door het eigen vermogen (met inbegrip van minderheidsdeelnemingen) Liquiditeitsratio Vlottende activa in verhouding tot kortlopende schulden Winstmarge Resultaat na financiële posten in verhouding tot de netto omzet EBITDA Winst voor aftrek van rente, belastingen, afschrijvingen en amortisatie EBIT Winst voor aftrek van rente en belastingen Netto omzet per medewerker Netto omzet gedurende de betreffende periode gedeeld door het gemiddelde aantal medewerkers tijdens deze periode (op jaarbasis) Netto omzet per consultant Netto omzet gedurende de betreffende periode gedeeld door het gemiddelde aantal consultants tijdens deze periode (op jaarbasis) Gemiddeld aantal aandelen Wordt berekend in aanmerking nemende wanneer de uitgiftebedragen of het kapitaal opneembaar werd. Eigen vermogen per aandeel Berekend door het eigen vermogen te delen door het totale aantal geregistreerde aandelen aan het einde van de periode. Vanwege de verwatering is het aandelenbezit verhoogd met de ontvangen uitgiftebetalingen; de winst per aandeel betreft de winst na alle belastingen gedeeld door het gemiddelde aantal aandelen. EBITDA per aandeel De EBITDA voor de betreffende periode in relatie tot het gemiddelde aantal aandelen
EBIT per aandeel De EBIT voor de betreffende periode in relatie tot het gemiddelde aantal aandelen
Resultaat per aandeel Netto resultaat per aandeel (Earnings Per Share) P/S Wordt berekend door de marktkapitalisatie te delen door de omzet van het voorgaande jaar.

Page 12of 13

EIGEN VERMOGEN VOLGENS IFRS
(K EUR) Dec. 31, 2004 Eigen vermogen volgens Zweedse verslaggevingsgrondslagen 24,800
- aangepast voor de afschrijving van goodwill 3,804
- koersverschil op afschrijving van goodwill - 50
- aangepast voor de marktwaarde van uitgegeven opties 711
- aangepast voor de kosten van uitgifte van aandelenopties - 113
- aangepast voor de afschrijving van overige immateriele - 98 vaste activa
Eigen vermogen volgens IFRS 29,054 WINST EN VERLIES REKENING VOLGENS IFRS
(K EUR) (K EUR) Oct - Dec Jan - Dec 2004 2004 Netto resultaat volgens Zweedse verslaggevingsgrondslage 4,040 - 1,402
- aangepast voor de afschrijving van goodwill 1,249 3,804
- aangepast voor de kosten van uitgifte van aandelenopties - 28 - 111
- aangepast voor de afschrijving van overige immateriele - 32 - 97 vaste activa
Netto resultaat volgens IFRS 5,229 2,194

Page 13of 13


---- --