Ingezonden persbericht


PERSBERICHT -

SMS als impuls voor liefdesleven

Amsterdam - Met de speciaal voor Valentijnsdag in het leven geroepen dienst sms4valentine.nl kunnen "heimelijk verliefden" een anoniem sms'je sturen naar hun geheime liefde. De afzender van het sms'je lijkt het liefdesgodje Cupido te zijn, maar de werkelijke afzender is natuurlijk iemand die anoniem wenst te blijven.

"Het succes is nu al ongelofelijk. Het nieuws verspreid zich als een olievlek," aldus de makers Jasper Fassaert, Theo Vroege en Rico Lammerts van Bueren. "Sinds de lancering een uur geleden hebben al meer dan honderd mensen van de dienst gebruikgemaakt, terwijl we er minimale ruchtbaarheid aan hebben gegeven! Er wordt van alles verstuurd: van het voorstellen van "blind dates" tot mooie, hartverwarmende liefdesbetuigingen. Erg leuk om te zien."

En hebben de makers zelf al gebruikgemaakt van dienst? Ja, reken maar! We hebben weer heel wat vrouwen het hoofd of hol gebracht.


- EINDE BERICHT -

Over Picasse Internet & Mobile B.V.
Picasse richt zich op de ontwikkeling van geavanceerde multichannel internetdiensten. Teneinde bedrijfsprocessen van klanten te optimaliseren en/of de communicatie met klanten en leveranciers te verbeteren worden naast de website, kanalen als SMS, WAP en I-mode ingezet. Picasse heeft als doelstelling om oplossingen te ontwikkelen die tot directe of indirecte opbrengsten leiden voor haar klanten. Grote klanten zijn onder andere TUI Nederland, ING bank en Bol.com. Picasse opereert vanuit haar vestiging in Amsterdam.

Achtergrondinformatie (