Ingezonden persbericht


CCV actief in Horeca Ondernemers Academie

CCV draagt gedurende twee jaar bij aan dit initiatief van Koninklijke Horeca Nederland

Amsterdam, 15 februari 2006 - CCV Holland B.V., marktleider op het gebied van elektronische betaalsystemen en huisleverancier van Koninklijk Horeca Nederland, heeft een overeenkomst getekend met de Horeca Ondernemers Academie, een activiteit van de Stichting Hoger Rendement Horeca. De Horeca Ondernemers Academie begeleidt (startende) horecaondernemers in Nederland met als doel het rendement van hun bedrijf te verbeteren. CCV zal gedurende een periode van twee jaar een bijdrage leveren in aan het programma door het geven van workshops waarbij informatie wordt verstrekt over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van PINautomaten en transactieverwerking.

"Het Rendement Plus! Programma bestaat uit individuele begeleidingen, workshops en trainingen en wordt verzorgd door collega-ondernemers. De participatie van deelnemers als CCV maakt het mede mogelijk dat een groot aantal horecaondernemers gebruik maken van deze diensten. Door de participatie toont CCV zich een onderneming die het belang inziet van goed ondernemerschap in de horeca en dit graag ondersteunt", zegt Hans Leenhouts, Projectleider Horeca Ondernemers Academie.

"Voor CCV is de horecabranche een belangrijke doelgroep waarin steeds meer gebruik wordt gemaakt van PINautomaten. We vinden het belangrijk dat horecaondernemers gesteund worden in het ondernemerschap en de bedrijfsvoering van hun horecazaak. De Horeca Ondernemers Academie levert daarvoor een uniek en succesvol programma en we zijn verheugd dat CCV hieraan positief kan bijdragen", zegt de heer T. van der Bruggen, Managing Director van CCV Holland B.V.

Over CCV Holland B.V.

CCV is een internationaal opererende organisatie met partners door heel Europa. Het bedrijf is specialist op het gebied van PIN- en Chipknipautomaten, verwerking en autorisatie van financiële en loyalty transacties en het ontwikkelen en beheren van loyalty en klantenkaartsystemen. Op basis van geavanceerde technologie biedt CCV zowel standaardproducten als klantspecifieke oplossingen. De benodigde hard- en software wordt in eigen beheer ontwikkeld. Fout-tolerante systemen, een eigen Call Center en een landelijk opererende 24-uurs serviceorganisatie waarborgen een hoog serviceniveau. CCV is gevestigd in Arnhem en opgericht in 1967. Zie