Ingezonden persbericht


Persbericht

Tele2 schaft SpeechFrame® aan voor Europese IVR Services

Soesterberg, 28 februari 2006 - Telecomaanbieder Tele2 gaat SpeechFrame® van Comsys inzetten voor Interactive Voice Response (IVR) diensten in heel Europa. Pre-paid en post-paid klanten van Tele2 kunnen straks via SpeechFrame® onder andere beltegoed laden, het huidige beltegoedsaldo opvragen of gebruikmaken van voicemail.

SpeechFrame® is land- en taalonafhankelijk en functioneert op basis van VoiceXML, de flexibele web-programmeertaal. Bovendien biedt SpeechFrame® een VoiceXML GUI, waarmee IVR-applicaties eenvoudig kunnen worden ontwikkeld en/of naar wens kunnen worden aangepast. Dankzij de open, JAVA-gebaseerde architectuur van SpeechFrame® kunnen nieuwe functionaliteiten en diensten snel worden toegevoegd, zoals mobile streaming video.

Diederik Husslage, business development manager bij Comsys: "Het Comsys product SpeechFrame® is een hoogwaardig telecommunicatieplatform dat al pan-Europees wordt toegepast. Deze overeenkomst met Tele2 laat zien dat Comsys in heel Europa een leidende partij is op het gebied van IVR's en spraakgestuurde self-service oplossingen. Het is dan ook een belangrijke stap voorwaarts in de versterking van onze positie op de Europese telecommunicatiemarkt."

Comsys B.V., Laan Blussé van Oud Alblas 2A, Postbus 61, 3769 ZH Soesterberg.

Tel. 033 - 445 22 00, e-mail: info@comsys.nl, website: www.speechframe.com of www.comsys.nl.

Over Comsys
Comsys levert, integreert en onderhoudt voice response systemen (IVR's), spraakgestuurde self-service oplossingen, multimedia contact centers en netwerk services. Hiermee richt Comsys zich voornamelijk op handelsondernemingen, service organisaties, financiële instellingen en telecom operators. Comsys heeft ruim 25 jaar ervaring in geautomatiseerde klantencommunicatie en wereldwijd honderden installaties gerealiseerd. Comsys is gevestigd in Soesterberg (Nederland) en heeft nevenvestigingen in Engeland en Duitsland.