Locale-advertenties.nl

Plaatselijke reclames nu via internet voor iedereen beschikbaar

In navolging van de Verenigde Staten, is er in Nederland nu dagelijks de mogelijkheid voor het klein-, midden- en grootbedrijf om reclame en andere aanbiedingen via internet dagelijks in de woonkamer van elke Nederlander te presenteren en de consument de kans te geven kritischer om te gaan met het scala aan (voordeel)aanbiedingen.

Internet
De gemiddelde Nederlander kan goed gebruikmaken van internet, kan met zoekprogramma's werken, bloggen en podcasten. Iedereen kent 'marktplaats', 'Via Via'. Sites om huizen, auto's en schepen te kopen en verkopen zijn algemeen goed. Aan deze media wordt een nieuwe mogelijkheid toegevoegd.

Te veel
Anno 2006 krijgt een gezin jaarlijks meer dan 10 kg(!) ongevraagd reclamemateriaal en ander drukwerk door de brievenbus of in zijn handen geduwd en het merendeel daarvan belandt nog dezelfde dag bij het oud papier. De mogelijkheden tot (lokale)reclame en productinformatie zijn echter aan het veranderen. Reclamebudgetten van bedrijven verschuiven naar websites en gesponsorde links op het internet. De automatisering heeft papiergebruik alleen doen toenemen en de milieuorganisaties protesteren al jaren tegen de enorme papier- en drukinktverspilling. Steeds meer mensen proberen de stroom van ongevraagde huis-aan-huisfolders te beperken b.v. door zgn. 'NEE NEE'- stickers op hun brievenbus te plakken en ouders vragen zich af of reclameverspreiding wel een verantwoorde vorm van werk voor tieners is.

Verandering
Een Nederlandse firma speelt in op de veranderende wijze waarop nu de detailhandel haar advertenties en aanbiedingen - verantwoord en selectief - via internet aan de man of vrouw kan brengen.
De firma T-Prog is een zelfstandig en volledig onafhankelijk Nederlands internetbedrijf dat, na een periode van investeren in het product en het opbouwen van publieke bekendheid, winkeliers en andere ondernemers via de website (www.locale-advertenties.nl) de gelegenheid biedt al hun aanbiedingen/reclames/speciale voordeelacties etc. te presenteren, van non-stop tot on-demand, bij de consument aan huis, op de woonkamertafel of het bureau.

Voordelen
Elke lokale ondernemer in het midden- en kleinbedrijf, dus ook elke marktkoopman, kan zelf de inhoud, de duur en de samenstelling van haar/zijn internet-advertentiemateriaal bepalen. Het verspreidingsgebied, eventuele links naar 'eigen' website-vermelding vanvan telefoonnummer en andere filialen in de advertentie zijn vooraf ingesteld om het gebruik zo gemakkelijk mogelijk te maken. Logisch gevolg daarvan is een kostenbesparing. De consument heeft op elk gewenst moment, 24 uur per dag, via de genoemde website toegang tot alle lokale en algemene advertenties en een ander belangrijk voordeel is dat de Nederlandse consument op eenvoudige wijze de aanbiedingen van producten onderling kan vergelijken en in staat wordt gesteld kritischer haar aankoopbeleid te voeren, dus met haar/zijn geld om te gaan.

www.locale-advertenties.nl is een product van T-Prog
contact: Ludo Thijssen 036-5336174 / 0622846074