Travel Unie International Nederland N.V.

holland international lanceert tweede editie duitslandbrochure

Complete full colour uitgave vervangt prijsbijlage zomerseizoen 2006

Rijswijk, donderdag 30 maart 2006 - Vanaf 7 april 2006 brengt Holland International een nieuwe full colour editie van de Duitsland brochure op de markt. Deze brochure vervangt de huidige gids en toont extra accommodaties, aantrekkelijke prijsverlagingen én voor het eerst All Inclusive hotels in dit populaire vakantieland. Voor het gemak staan de (prijs)veranderingen steeds apart vermeld bij de betreffende accomodaties, zodat in één oogopslag duidelijk is wát er precies veranderd is. Handig en overzichtelijk dus! Om deze reden zal er binnenkort ook een nieuwe editie van de brochure Vakantieparken verschijnen.

Holland International is zeer actief op de Duitse markt en presenteert, anders dan voorheen, een volledig nieuwe brochure in plaats van een losse prijsbijlage. Op deze manier komen álle uitbreidingen overzichtelijk aan bod en hoeft de klant niets te missen. De prijzen zijn geldig voor boekingen van 1 april tot en met 31 oktober. In deze tweede uitgave staan superscherpe prijzen inclusief de hoogste vroegboekkortingen en verhoogde kinderkorting.

All Inclusives
Nieuw in het aanbod van Duitsland zijn de zeer populaire All Inclusive hotels, die tegenwoordig niet meer weg zijn te denken uit het (zomer)vakantieaanbod. Daarnaast heeft Holland International het grootste aanbod vakantieparken voor het hele gezin, arrangementen naar de leukste attractieparken, waaronder Movie Park en een exclusieve WK studio in Winterberg! Kortom om een gevarieerd aanbod met verrassende bestemmingen om de hoek. Vanaf 7 april ligt de nieuwe Holland International Duitsland brochure bij alle ANVR reisbureaus.