Wat heeft de BelastingTelefoon veranderd aan zijn strategie?

Congresprogramma TCD2006 gaat in op nieuwste marketingontwikkelingen en theorieën

Woerden, 30 maart 2006 - Wat is er veranderd sinds de Tweede Kamer begin 2005 ontevreden was over ondermeer de bereikbaarheid van de BelastingTelefoon? Tijdens het TCD-congres 'Strategie, HRM, Techniek: een overview' op donderdag 27 april, wordt de strategie van de BelastingTelefoon onder de loep genomen door Mr. Zwier Dullink, lid van het managementteam van de BelastingTelefoon.

Ook het verdere congresprogramma voor TCD2006 is bekend en belooft een levendig inhoudelijk debat. Tijdens het event wordt iedere dag (op dinsdag 25, woensdag 26 en donderdag 27 april) een gratis congres georganiseerd. Alle drie de congressen zijn wat betreft inhoud toegespitst op de pijlers van de TCD: contactcenters, CRM, DM en e-marketing.

Op dinsdag 25 april is het congres 'Zal de marketeer de toekomst overleven?' Dit congres staat onder leiding van Prof. Dr. Cor Molenaar (Erasmus Universiteit Rotterdam). Kees van de Heuvel, Directeur De Digitale Brievenbus bij TPG Post, presenteert tijdens TCD2006 een marketingcase met grote gevolgen voor banken, consumenten en de printsector. De Rabobank heeft een nieuwe service ontwikkeld waardoor klanten digitaal hun nota's en acceptgiro's ontvangen. Wat is de marketingstrategie achter het nieuwe product? En wat zijn de gevolgen voor de printsector en de consument? Geert-Jan Smits van Jungle Rating gaat in op e-mailmarketing, webvertising, zoekmachinemarketing en multichannelmarketing bij onder andere KLM, Funda.nl en Hummer.

Woensdag 26 april gaat de Leerstoel Direct Marketing van de Rijksuniversiteit Groningen in op het thema 'Optimalisatie van klantcontact strategieën'. De nieuwste onderzoeksresultaten en theorieën worden nader toegelicht door Peter Verhoef, professor Customer Based Marketing. Bovendien vertelt Alvin Sibbald, Hoofd Marketing van De Friesland Zorgverzekeraar, hoe klantkennis en een juiste strategie ervoor hebben gezorgd dat deze Friese zorgverzekeraar een groei van 25% heeft gerealiseerd terwijl de concurrentie in de markt moordend is.

De Vereniging Contactcenters Nederland (VCN) verzorgt het congres op donderdag 27 april: 'Strategie, HRM, techniek: een overview'. VCN baseert zich op de drie kennispijlers strategie, HRM en techniek, die ook de leidraad voor het congres vormen. Naast de case van de BelastingTelefoon, legt Harm van Hees, sitemanager van Transavia.com, het succes achter het selfserviceconcept van de luchtvaartmaatschappij uit.

Naast de dagelijkse congressen, vinden tijdens TCD2006 ook workshops plaats in de inlooptheaters en zijn er voor specifieke branches netwerkborrels. Klik hier voor meer informatie over wat TCD2006 per dag te bieden heeft.

Over TCD2006:
TCD2006 hét meest complete event op het gebied van contact centers, CRM, DM en e-marketing. Voor iedere manager of directeur die zijn klanten beter wil leren kennen, bereiken en in zijn behoeften voorzien. TCD is in zeven jaar tijd uitgegroeid tot het grootste evenement in de Benelux voor klantcontact en relatiemanagement. TCD2006 is een activiteit van BBP (Beerens Business Press) BV uit Woerden, een mediaonafhankelijke business-to-business uitgeverij, gespecialiseerd in het realiseren van print-, digitale en live media en events. Voor meer informatie zie www.bbp.net en www.tcd2006.nl.



Ingezonden persbericht