Tour de France kiest wederom voor Sportsplaza
Infostrada bv
Nieuwegein, 24 april 2006
Tour de France organisatie kiest wederom voor Sportsplaza!
ASO, het organisatieburo van de Tour de France, heeft evenals vorig jaar een exclusieve
overeenkomst gesloten met Sportsplaza voor de commerciële exploitatie en productie
voor haar mobiele en internet diensten in Nederland.
Sportsplaza zal dagelijks verslag doen in beeld en geluid van de Tour de France op haar
mobiele platform en op de internetsite www.sportsplaza.com. Daarnaast zal het bedrijf ook
zorg dragen voor de productie voor de Belgische mobiele operatoren.
Bouk Hoytink Commercial Manager: Sportsplaza maakt een fantastische groei door en daarbij
zijn exclusieve sportrechten essentieel. Wij zullen zorgen dat iedereen de Tour kan
volgen. Zelfs op het werk houdt Sportsplaza de liefhebbers up to date. Wij zijn druk in
gesprek met diverse rechtenhouders dus ik verwacht dat we op korte termijn ons
rechtenpakket verder kunnen gaan uitbreiden.
Sportsplaza is exclusief rechtenhouder van de Eredivisie CV, de Premier League, Tour de
France, Dakar rally en is in negen landen actief en te bekijken bij 21 operators.