Vcc group

Tevredenheid hotelgast hangt af van bellboy

Hotel Express introduceert internetgame

Zaandam, 10 mei 2006 - Ontspannen begint bij Hotel Express International Benelux al bij het boeken van de overnachting. Niet alleen neemt de hotelboekingsservice organisatie de klant alle zorgen van de boeking uithanden, Hotel Express geeft, behalve veel nuttige informatie, ook ontspanning via de website. Hotel Express volgt door het plaatsen van het speciaal ontworpen spel op haar website een belangrijke internettrend. Daarmee is een bezoek aan de website niet alleen nuttig als er een reis op stapel staat, maar is het ook gewoon leuk om even tussendoor, ter ontspanning, naar de website van Hotel Express te surfen.

Bellboy, het nieuwe spel, introduceert het concept achter Hotel Express op een leuke en speelse wijze aan klanten en geĂŻnteresseerden. Voor wie het gemak, de service, kwaliteit en snelheid van Hotel Express International reeds ervaren heeft is het vooral een leuke uitdaging op de website, waarmee de ontspanning van het boeken via deze serviceverlener op het gebied van hotel boekingen, nog eens in een andere vorm zichtbaar wordt. De internetter kan nu de kans pakken om in de huid van een Hotel International hotelmanager te kruipen en gasten tevreden te houden. Door 'Bellboy' te spelen ontstaat er bewustwording over Hotel Express, zo ontvangt de speler bij het verzamelen van diamanten en de bekende 'Gold Card', extra informatie over de werkzaamheden en andere belangrijke aspecten van Hotel Express International. Echter, evenals bij Hotel Express zelf is het de bedoeling om op nette wijze, met gevoel voor service en kwaliteit en met een hoge snelheid de tevredenheid van de klant te waarborgen.

Alle hotelgasten in het spel zijn verbonden aan een kamernummer. Door een niet eerder vertoonde combinatie van kunstmatige intelligentie, flash graphics en een slimme database worden de hotelgasten echte bezoekers met allemaal een heel eigen willetje. Speel hier op kwalitatieve en snelle wijze op in en de score op de tevredenheidsladder slaat hoog uit. De speler ontpopt zich uiteindelijk als een echte Hotel Express International Benelux hotelmanager.

"Wij vinden het belangrijk dat wij onze leden dicht bij ons houden", legt de directeur van Hotel Express International Benelux, Anoek Hovestad uit. "Dit doen we door het bieden van kwalitatief hoogstaande service bij het boeken van hun hotelovernachtingen en de daarbij geboden 50 procent korting. Maar ook onze website is hiervoor een nuttig instrument. Wij informeren hen daarop over onze service en worden actuele ontwikkelingen zoals de uitbreiding van onze lijst met aangesloten hotels vermeld. Met het 'Bellboy' spel is een bezoek aan onze site www.hot-ex.nl niet alleen nuttig maar ook leuk en ontspannend geworden. Bovendien kunnen de deelnemers leuke prijzen winnen."

Hotel Express Benelux

Hotel Express Benelux is onderdeel van het Hotel Express International concern. Deze serviceverlener in hotelboekingen is sinds de oprichting in 1987 een begrip in de reiswereld en is op het gebied van hotelkortingsprogramma's inmiddels wereldwijd marktleider. Naast de Verenigde Staten is Hotel Express International een begrip in Frankrijk, Zweden, Noorwegen en Denemarken. Bij de organisatie zijn ruim 4200 hotels aangesloten in 146 landen. Daar komen wereldwijd gemiddeld 30 hotels per maand bij. Het gaat om twee tot vijf sterren hotels uit bekende ketens als Hilton, Best Western, Marriott, Hyatt, Radisson, Sheraton, Holiday inn, Crown Plaza en Intercontinental. Leden van Hotel Express krijgen een persoonlijk lidmaatschap. Met deze Hotel Express Gold Card krijgt de deelnemer 50 procent korting op hotelovernachtingen zonder enige verplichting tot ontbijt en/of diner.