Ingezonden persbericht



- Newsflash -

Genesys sluit aan bij SAP's 'Broad Integration' strategie

Genesys Voice Platform ontvangt 'Powered by SAP NetWeaver' keurmerk

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., heeft bekend gemaakt dat SAP-oplossingen met haar software suite voor customer interaction management naadloos geïntegreerd kunnen worden met de voice selfservice functionaliteit van Genesys Voice Platform. Door voice selfservice te integreren met de back- en mid-office kan een veel grotere groep gebruikers in de organisatie op een veel eenvoudiger manier gebruik maken van de SAP-oplossingen. Zo maakt de integratie tussen Genesys Voice Platform en het SAP NetWeaver platform het mogelijk om zelf telefonisch zaken als onkostenvergoedingen, inventarisbeheer of klachtenverwerking af te handelen.

Daarnaast heeft het Genesys Voice Platform 7.0 het keurmerk ?Powered by SAP NetWeaver? ontvangen voor de gecertificeerde integratie met SAP NetWeaver Portal component en voor de porting van de applicatie naar de SAP NetWeaver Application Server (SAP NetWeaver AS). Hierdoor kunnen SAP-klanten Genesys naadloos inzetten in hun SAP NetWeaver-omgeving en het via het portaal gebruiken.

Het volledige Engelstalige persbericht is te lezen op: http://www.genesyslab.com/about/news_events/archives/2006/may/SAP_Netweaver_Certification.asp

Genesys introduceert Customer Interaction Portal voor Selfservice Kant-en-klare oplossing voor stemgestuurde zelfbediening en spraakapplicaties

Genesys heeft daarnaast het Genesys Customer Interaction Portal voor Selfservice geintroduceerd. Dit browser-gebaseerde portaal vereenvoudigt de ontwikkeling en exploitatie van stemgestuurde zelfbediening en spraakapplicaties. Met Genesys Customer Interaction Portal voor Selfservice kunnen managed service providers en andere Genesys partners snel applicaties gebaseerd op het Genesys Voice Platform aanpassen en inzetten. Daardoor kunnen ze nieuwe businessmodellen introduceren en krijgen ze meer controle over hun spraakapplicaties. Het nieuwe browser-gebaseerde portaal is door het Duitse VoicInt Telecommunications voor Genesys ontwikkeld. De oplossing is vanaf het tweede kwartaal van 2006 beschikbaar.

Het volledige Engelstalige persbericht is te lezen op: http://www.genesyslab.com/about/news_events/archives/2006/may/self-service_portal.asp