SNT Groep NV

Masterclass

Nyenrode prolongeert succesvolle Masterclass Multichannelmanagement

De strategie, invoering en het managen van multichannels

Op 26 september 2006 start Nyenrode Business Universiteit samen met SNT en VODW Marketing voor de derde keer met bovenstaande masterclass.

Prof. dr. Ed Peelen, vanuit Nyenrode verantwoordelijk voor de opleiding, licht toe waarom deze masterclass zo succesvol blijkt te zijn:

De meeste bedrijven communiceren inmiddels via verschillende kanalen met hun doelgroepen. In de meeste gevallen opereren deze kanalen zoals telefonie, sms, chat, e-mail, internet en persoonlijke verkoop nog naast en/of los van elkaar. De regie over de kanalen kan sterk verbeterd worden, zodat ondernemingen in staat zijn het klantcontact te verbeteren en tegelijkertijd de kosten te beperken. Met deze masterclass bieden wij deelnemers handvatten om de multichannelstrategie te (her)formuleren en ook daadwerkelijk succesvol uit te voeren; met deze prolongatie mogen wij wel stellen dat wij hiermee in een duidelijke behoefte voorzien.

Deze opleiding is speciaal bestemd voor iedereen die zich professioneel bezighoudt met de ontwikkeling en het management van multichannelorganisaties zoals business unitmanagers, commercieel directeuren, marketingmanagers en customer service managers.

Het programma is verdeeld in drie modules en vindt plaats op Nyenrode Business Universiteit te Breukelen. Module 1 is op 26 en 27 september 2006, module 2 op 7 en 8 november 2006 en module 3 op 7 december 2006. Deelnemers die de opleiding succesvol hebben afgerond ontvangen een certificaat van deelname.

Voor meer informatie over de masterclass raadpleeg de website http://www.nyenrode.nl/mmm of mail naar mmm@nyenrode.nl of bel 0346 291005.

De masterclass Multichannelmanagement is n van de CRM Business Programs die Nyenrode organiseert over het bereiken van Customer Centricity in organisaties (meer informatie op www.nyenrode.nl/crm).

Linkje naar artikel

Teasertekst teasertekst teasertekst.