Bedrijfsleven slaat door in WK-gekte

Unilever nederland

Bedrijfsleven slaat door in WK-gekte
Calvé neemt zichzelf op de hak in nieuwe TV-commercial

Rotterdam - In de aanloop naar het WK-voetbal slaan veel bedrijven door in de Oranjegekte. Nederlanders worden geconfronteerd met hilarische excessen waarmee bedrijven hun producten aan de man willen brengen. Vanaf 15 mei 2006 neemt Calvé deze Oranjekoorts en zichzelf op de hak in haar nieuwste TV-commercial.

Oranje ruitenwisservloeistof, Oranje scheerschuim, Oranje stofzuigerzakken en zelfs speciale Oranje WK-cavia's. Bedrijven doen er alles aan om in de aanloop naar het WK hun producten onder de aandacht te brengen. De link met voetbal is vaak ver te zoeken. Als het maar Oranje is...

Calvé gebruikt dit als inzicht om op een ludieke en onderscheidende manier haar WK-sauzen onder de aandacht te brengen. Het idee voor de nieuwe commercial is van het reclamebureau Lowe & Partners en geproduceerd door Christel Palace. 'Tijdens het WK voetbal viert in Nederland de Oranjegekte hoogtij. Veel bedrijven spelen hier op in maar slaan er ook een beetje in door. In de commercial neemt Calvé daarom zichzelf en de WK-koorts op de hak', aldus Femke Dekker van Calvé.