Bedrijfsleven slaat door in WK-gekte
Unilever nederland
Bedrijfsleven slaat door in WK-gekte
Calvé neemt zichzelf op de hak in nieuwe TV-commercial
Rotterdam - In de aanloop naar het WK-voetbal slaan veel bedrijven door in de Oranjegekte.
Nederlanders worden geconfronteerd met hilarische excessen waarmee bedrijven hun producten
aan de man willen brengen. Vanaf 15 mei 2006 neemt Calvé deze Oranjekoorts en
zichzelf op de hak in haar nieuwste TV-commercial.
Oranje ruitenwisservloeistof, Oranje scheerschuim, Oranje stofzuigerzakken en zelfs
speciale Oranje WK-cavia's. Bedrijven doen er alles aan om in de aanloop naar het WK hun
producten onder de aandacht te brengen. De link met voetbal is vaak ver te zoeken. Als
het maar Oranje is...
Calvé gebruikt dit als inzicht om op een ludieke en onderscheidende manier haar
WK-sauzen onder de aandacht te brengen. Het idee voor de nieuwe commercial is van het
reclamebureau Lowe & Partners en geproduceerd door Christel Palace.
'Tijdens het WK voetbal viert in Nederland de Oranjegekte hoogtij. Veel bedrijven spelen
hier op in maar slaan er ook een beetje in door. In de commercial neemt Calvé
daarom zichzelf en de WK-koorts op de hak', aldus Femke Dekker van Calvé.