Beurs gezond in Bedrijf


exposanten

Exposantenlijst 2005

Ontmoet nieuwe relaties

Gezond in Bedrijf trekt bezoekers die alleen geïnteresseerd zijn in Preventie, Verzuim, Reïntegratie en Loopbaan oplossingen. Geen ander vakevenement trekt zon hoogwaardige groep specialisten. Dit is de markt voor de inzetbaarheid, gemotiveerd en gezond houden van werknemers: workplace healthmanagement.

Reserveer nu uw stand en ontmoet deze duizenden potentiële relaties. Beïnvloeders en beslissers over integraal gezondheidsmanagement waardoor gezond (blijven) werken moet leiden tot een daling van de verzuimgerelateerde kosten en een verhoging van de bedrijfsproduktiviteit.

Verzeker u van deelname neem vandaag contact met ons op.

Wie bezoeken Gezond in Bedrijf 2006?

* Algemeen managers

* Financieel managers

* HR directeuren

* HR managers

* P&O hoofden

* P&O managers

* P&O professionals

* Verzuim specialisten

* Reïntegratie adviseurs

* Arbo managers

* Arbo-verpleegkundigen

* Directieleden MKB

* Zorg managers

* Organisatorische managers

* Loopbaanadviseurs

* Case managers

* Leden OR

* Bedrijfsartsen

Prijzen en deelnemen
40% van de beschikbare stands zijn inmiddels ingenomen door de 2005 exposanten.

Prijzen per m2 voor deelname aan Gezond in Bedrijf 2006 (alle prijzen zijn ex btw)
Alle stands hebben een minimale afmeting van 12 m2 en maximaal 100 m2.

A. Prijs per m2: 185,-

B. Eenmalige Promotie Fee: 175,-

Het promotiepakket bestaat uit:

* Vermelding in de catalogus met f.c. logo en profiel (max 100 woorden)

* Vermelding op de website met hyperlink

* Gratis uitnodigingskaarten

* Correspondentie stickers

* F.c. Logo Gezond in Bedrijf 2006

* Banner met registratie module

* Vip Badges voor uw key accounts

* Exposanten badges

* E-mail mailing templates

* Gratis VIP Exposanten Lunch vouchers

* Gratis VIP Key account Lunch vouchers

* Gratis overzicht van bezoekers voor registraties op eigen website
* Vemelding op perslijsten

* Vermelding op Exposantenlijsten
Een Promotie Handboek wordt hiervoor ter beschikking gesteld. (Promotie fee is eenmalig en verplicht voor alle (ook gedeelde) exposanten.

C. Standbouw Pakket:

Standaard Standbouw: 90,- p/m2

* beuken scheidingswand in aluminium frame, groene tapijttegels, naambord met
naamsvermelding, 1 spot per 4m2, 1 dubbele wandcontactdoos
* 1 inrichtingspakket bestaande uit 1 tafel 80X80 cm, 4 stoelen en een balie

Uitgebreide Standbouw: 110,- p/m2

* Beuken scheidingswanden in aluminium frame, tapijttegels in kleur naar keuze,
naambord met logo en naamsvermelding, 1 spot per 3m2, 1 dubbele wandcontactdoos,
eyecatcher met naamsvermelding

* 1 richtingspakket bestaande uit 1 tafel 80X80 cm, 3 stoelen, een balie, een statafel, 2
hoge stoelen en een afsluitbare kast

link: inschrijfformulier (pdf)

link: algemene voorwaarden

link: exposantenlijst 2005

Deelname als exposant

Lokatie: Koninklijke Jaarbeurs Utrecht, - hal 5

Jaarbeursplein 6

3521 AL Utrecht

Opbouw data Dinsdag 16 mei 2006 van 14.00 22.00 uur (voor standaard
standbouw exposanten)

Woensdag 17 mei 2006 van 08.00 - 10.00 uur

Vakbeurs data Woensdag 17 mei 2006 van 10.00 17.00 uur

Donderdag 18 mei 2006 van 10.00 17.00 uur

Afbouw data Donderdag 18 mei, na verwijderen van het tapijt 17.00 -22.00 uur

Vrijdag 19 mei 2005 van 08.00 uur 13.00 uur

Voor meer informatie over de technische zaken van uw voorbereiding, opbouwdagen, de vakbeurs dagen of afbouwdagen, neemt u dan contact op met:

Rolien van Gils Project Manager

Tel: 020 421 3767

@ rolienvangils@rpms.nl

Promotie campagne

Om maximaal rendement uit deelname te halen maken exposanten gebruik van het Promotie Handboek.

Het Promotie Handboek biedt de mogelijkheden om uw aanwezigheid op Gezond in Bedrijf te promoten. Een handig overzicht van formulieren en deadlines maakt uw deelname aan de bezoekerscampagne activiteiten zeer effectief.

Contact

Organisatie

RPMS management informatie

Eerste Weteringdwarsstraat 2 B

1017 TN Amsterdam

Tel: 020 421 3767

Fax: 020 421 3560

@: info@gezond-in-bedrijf.nl

Voor andere evenementen van RPMS:

www.rpms.nl

Management

Ronald Holman Exhibition Manager

Verkoop

Rolien van Gils Project Manager

Marketing

Marc Taheij Marketing Manager

Techniek

Rolien van Gils Project Manager

PR en Pers

Ronald Holman Exhibition Manager

Copyright 2005 © RPMS