De krant is nog steeds hot

Gdv media

'De krant is nog steeds hot'

Almere (15 mei 2006) - De belangstelling voor kranten neemt af, zo tonen onderzoeken naar dagbladoplages aan. Vooral het aanbod van gratis nieuwssites op internet houdt veel lezers weg bij de papieren krant.
GDV Media merkt weinig van deze tendens. Met de uitgifte, sinds begin dit jaar, van de Nationale Krantenbon bewijst de Almeerse uitgever dat de krant nog steeds hot is. Met de cadeaubon kan de ontvanger via de website www.krantenbon.nl een keuze maken uit een abonnement op diversen regionale en landelijke kranten. De belangstelling voor de cadeaubon is onverwacht groot. In het eerste kwartaal van 2006 zijn meer dan 2000 mensen blij gemaakt met een Nationale Krantenbon.

Reden van succes?
De Nationale Krantenbon is vooral in het contact tussen bedrijven een populair relatiegeschenk. Het team achter de Nationale Krantenbon verklaart het succes door het serieuze en educatieve karakter van de bon. Door het geven van een krantenbon aan relaties wek je de indruk je relatie serieus te nemen.
De Nationale Krantenbon geeft de krantensector een welkome impuls. Dankzij de cadeaubon komt de consument op een inhoudelijke manier in contact met de aangesloten kranten.

WK Voetbal
GDV Media verwacht dat het naderende WK Voetbal de vraag naar de Nationale Krantenbon verder zal opvoeren. Iedereen wil het WK natuurlijk op de voet volgen en de krant is bij uitstek het medium om van alle 'ins and outs' van het voetbalfestijn op de hoogte te blijven.
Of het zo moet zijn worden de eerste wedstrijden van het voetbaltoernooi gespeeld rond vaderdag. Daarmee is de Nationale Krantenbon een prachtig cadeau om vader niets van het toernooi te laten missen.

Jeugd weer aan het lezen
De Nationale Krantenbon is ook een perfect middel om jongeren aan een krant te binden. GDV Media gaat door middel van promotiecampagnes op scholen jongeren weer in contact brengen met de krant. Jongeren zien op deze manier hopelijk weer in dat het lezen van de krant tegenover 'snel nieuws' vergaren via Internet meer voordelen biedt.

Wie denkt dat de krant uit is loopt achter. GDV Media verwacht dat de papieren drager van nieuws binnen enkele jaren weer het straatbeeld bepaalt.

De Nationale Krantenbon is vanaf heden overal verkrijgbaar. Surf voor meer informatie naar www.krantenbon.nl