Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom gecertificeerd als Microsoft ISV-partner

Wilp, 19 mei 2006 - Trinicom, toonaangevend leverancier van multi-channel customer interaction oplossingen, heeft van Microsoft de officiële certificering ontvangen in het kader van het Independent Software Vendors (ISV)-programma. Trinicom ontwikkelt momenteel een adapter, waardoor zijn T5 software op de add-on lijst van Microsoft Dynamics CRM komt te staan. De combinatie van beide softwareoplossingen creëert een unieke propositie op het gebied van customer service en CRM.

De introductie van Microsoft Dynamics CRM was voor Trinicom aanleiding om zich aan te melden voor het ISV-partnerprogramma. Om ISV-partner te worden moet voldaan worden aan een aantal vereisten. De software van Trinicom heeft een platformtest ondergaan op zowel het gebied van Microsoft Windows Server als Microsoft SQL Server. Uit deze testen, in opdracht van Microsoft uitgevoerd door Veritest, is gebleken dat T5 voldoet aan onder andere de vereisten op het vlak van stabiliteit en het goed omgaan met het besturingssysteem. Daarnaast heeft een aantal klanten van Trinicom een positieve referentie afgegeven, een andere vereiste om toe te kunnen treden tot het ISV-programma.

Trinicom beschouwt zijn T5 oplossing voor de afhandeling van multi-channel klantcontacten als een waardevolle aanvulling op de CRM-oplossing van Microsoft. De software van Trinicom is gebaseerd op het Microsoft-platform en beide oplossingen zijn zeer geschikt voor de mid-market, een belangrijke doelmarkt voor beide partijen.

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Toetreding tot het ISV-partnerprogramma is een belangrijke stap voor Trinicom. Het bewijst dat we software ontwikkelen die aan de eisen van een gigant als Microsoft voldoet, zodat we op de add-on lijst komen te staan. Met name met het oog op onze verdere expansie in Europa is dat belangrijk. De CRM-software van Microsoft wordt puur en alleen via partners op de markt gebracht, dat past geheel in onze filosofie om via partners Europa in te gaan. Met deze combinatie van oplossingen zien wij interessante kansen om de Europese call- en contactcentermarkt te veroveren."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, chat en call management. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom T5(TM). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com