Ingezonden persbericht
---
PERSBERICHT
Samenwerking Financiële Service Desk en M-Media
Financiële Service Desk te Breda start voor de franchiseformule HypotheekDesk een unieke
samenwerking met media-exploitant M-Media. M-Media (een deelneming van de Telegraaf Media
Groep) voorziet ongeveer 200 McDonald's restaurants door heel Nederland van een eigen digitale
televisiezender met wekelijks nieuwe programma's. Elke 4 weken worden deze restaurants bezocht
door ruim 11 miljoen consumenten, die optimaal passen binnen het doelgroepprofiel van bij
HypotheekDesk aangesloten kantoren.
Door de goed ontwikkelde narrowcasting technologie kunnen er op verschillende momenten
verschillende uitingen worden getoond zodat de boodschap optimaal is afgestemd op de dan
aanwezige doelgroep. De bij HypotheekDesk aangesloten kantoren kunnen zich inschrijven voor de
in hun regio representatieve McDonald's restaurants. M-Media zorgt vervolgens dat een op maat
gemaakte commercial, passend binnen de HypotheekDesk campagne, maar met de unieke
identiteit van het betreffende kantoor, uitgezonden gaat worden. Narrowcasting in optima forma,
nationaal bereik met eigen unieke uitstraling op regionaal niveau. HypotheekDesk toont hiermee
aan als organisatie zeer innovatief te denken en handelen, iets wat haar leden een voorsprong
geeft op de collegae in deze zeer bewegelijke branche. Dit medium heeft inmiddels bewezen zeer
succesvol te zijn. Uit onderzoek, uitgevoerd door extern onderzoelsbureau De Vos & Jansen, blijkt
dat er een reclamebereik van 31% gerealiseerd wordt.
Voor de deelnemers van de Financiële Inkoop Desk en andere commerciële groepen die de
diensten afnemen van de Financiële Service Desk is inschrijving op deze samenwerking met ingang
van het 3de kwartaal mogelijk. De deelnemende partijen kunnen het McDonald's restaurant naar
hun keuze benoemen.
Tevens is er de optie voor makelaars binnen de formules HypotheekDesk en Financiële Inkoop
Desk om gebruik te maken van een speciale ontwikkelde module. Met een internet interface
kunnen de makelaars namelijk vanuit hun eigen kantoor de uitingen inhoudelijk aanpassen, op dat
moment dat het voor hen het meest relevant is (bv. huis verkocht, nieuw pand tonen).
Volgens formulemanager Carlo van Rienen is de samenwerking een logisch gevolg van het
basisprincipe van marketingservice van de HypotheekDesk: "Het gaat ons om vindbaarheid en
attentiewaarde in de regio waar onze assurantiekantoren en financieel advieskantoren gevestigd
zijn, het liefst via nieuwe media. Narrowcasting bij McDonald's past perfect in dit plaatje.
Bovendien krijgt iedere deelnemer zijn eigen clip! "Deelnemers reageerden dan ook enthousiast.
Uit eigen marketingbudgetten wordt inmiddels méér zendtijd gekocht".
Note voor redactie:
Voor meer informatie inzake dit persbericht verwijzen u graag naar onderstaande personen:
Loek Worm, Marko van der Vegt
Financiële Service Desk B.V. M-Media BV
Claudius Prinsenlaan 126 Paasheuvelweg 14c
Postbus 9365, 4801 LJ Breda 1105 BH Amsterdam
Tel: 076 530 55 44 Tel: 020-6970746
e-mail: l.worm@fidesk.nl email: marko@m-media.tv
M-Media BV Paasheuvelweg 14C 1105 BH Amsterdam
Tel. 020-6970746 Fax. 020-6974961 email info@m-media.tv
M-Media BV is een 100% dochter van Media Librium BV
---- --