Mei 2006

Weekend weg à la carte met Go Dutch Travel

Maatwerk en aandacht omdat persoonlijke smaken verschillen

Zelf bepalen hoe je ideale weekend weg in Nederland eruit ziet. Dat is in de kern het nieuwe product van Go Dutch Travel. Omdat smaken verschillen en reizigers steeds meer specifieke wensen hebben, speelt de reisorganisatie in op deze nog steeds toenemende behoefte aan maatwerk en persoonlijke aandacht.
Reizigers kunnen met behulp van een A la Carte formulier aangeven of ze in een klassiek kasteel of juist een modern appartement willen overnachten. Ook zaken als de afstand vanaf het thuisadres, de omgeving en de gewenste sfeer van het hotel worden door de reiziger zelf bepaald. Go Dutch Travel maakt op basis van deze voorkeuren een weekend op maat.

Kijk op: www.godutchtravel.nl, kies voor de `moving NL-flag' met A la Carte. Kosten: EUR 15,- p.p. voor de eerste twee personen, daarna EUR 10,- p.p.

Over Go Dutch Travel
Sinds 2004 verzorgt Go Dutch Travel bijzondere arrangementen in Nederland. Daarbij ligt de focus op kleinschalige accommodaties in het midden en hoge segment. Selectie vindt plaats op grond van gastvrijheid, inrichting, ligging, service en uniciteit.

Reizigers ontvangen een persoonlijk informatiepakket met tips over o.a. restaurants, winkels, bezienswaardigheden en activiteiten. De productlijn van Go Dutch Travel omvat niet alleen weekends, groepsreizen en tours, maar ook cadeaucheques , bedrijfsoplossingen en de A la Carte service.

Doelstelling
Go Dutch Travel combineert het gemak van Internet met een persoonlijke benadering en klantgerichtheid. Doelstellingen van de reisorganisatie zijn het verbeteren van het imago van Nederland als vakantieland, innovatie van kwalitatief hoogwaardige vrijetijdsproducten en een verdere uitbouw van het tevreden reizigersbestand.