Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amersfoort, 24 mei 2006

Eurocamp, Easycamp en Keycamp volop in beweging!

De verzorgde campingvakanties van Eurocamp, Easycamp en Keycamp zijn uitermate populair. Ook dit jaar maken de merken van de Holidaybreak Campingdivisie een gezonde groei door. Met name Easycamp doet het erg goed met een stijging van maar liefst 26% in boekingen ten opzichte van het afgelopen jaar.

De investeringen in nog luxere stacaravans op de beste campings in Frankrijk, Italië, Spanje en Kroatië leiden tot succes; steeds meer klanten kiezen voor een comfortabel verblijf in een accommodatie van Eurocamp, Easycamp of Keycamp.

Directeur Dick Poortinga is dan ook niet voor niets zeer tevreden. Door de aanhoudende successen heeft hij zijn managementteam inmiddels uitgebreid. Ieder merk heeft nu zijn eigen brand manager, tevens aanspreekpunt voor alle relaties.

Liesbeth de Groot is de nieuwe brand manager van Eurocamp. Liesbeth heeft ruim 15 jaar ervaring met alle facetten van Eurocamp en was eerder product development manager en marketing manager van Eurocamp in Amersfoort.

Erna van 't Westeinde is als brand manager verantwoordelijk voor Easycamp. Erna heeft een carrière als sales- en marketingmanager bij Bayer vervolg gegeven bij Keycamp in Amersfoort en maakt nu intern een volgende stap om de beoogde groei bij Easycamp te coördineren.

Edwin Teepe is verantwoordelijk voor Keycamp. Als brand manager geeft hij hiermee een logisch vervolg aan zijn carrière; hiervoor werkte hij als marketing manager en commercieel directeur bij Canvas Holidays.

Zoals zoveel bedrijven in de toeristische branche hebben ook Eurocamp, Easycamp en Keycamp te maken met een groeiende last minute vraag. Om optimaal in te kunnen spelen op de wensen van de klanten, wordt er dagelijks een selectie van aantrekkelijke aanbiedingen gepresenteerd op de websites Eurocamp.nl, Easycamp.nl en Keycamp.nl.

Alle aanbiedingen zijn uiteraard ook bij de ANVR aangesloten reisbureaus te boeken.