Persbericht
Simone Blok gespot door René en Natasja Froger
De Telefoongids start campagne 'Word ook bekend'
Amsterdam, 26 mei 2006 - De Telefoongids start op 27 mei aanstaande met de campagne 'Word ook bekend', waarmee de pay-off 'Je vindt 't zeker met De Telefoongids' tot het verleden behoort. De nieuwe campagne illustreert de positie van De Telefoongids als meest geraadpleegde informatiebron van Nederland.
In de campagne spelen niet René en Natasja Froger de hoofdrol maar de bekende Simone Blok van Blok Containerverhuur. René en Natasja weten direct wie ze is, "je weet wel, uit De Telefoongids."
De door N=5 gemaakte multimediale campagne bestaat uit een commercial, radiospot, direct mail en outdoor. Verder maken ook sales support materiaal, interne communicatie, public relations en online deel uit van de campagne.
"Ons doel is gebruikers en adverteerders van De Telefoongids te laten zien dat De Telefoongids hét middel is om door het grote publiek gevonden te worden. De Telefoongids is niet alleen het bekendste boek van Nederland maar ook de meest geraadpleegde informatiebron. Dagelijks maken twee miljoen mensen gebruik van de producten van De Telefoongids, een grotere kans om bekend te worden bestaat haast niet, " aldus Dolf Weiler, Marketing Directeur van De Telefoongids.
De multimediale campagne is mede tot stand gekomen door Head First Creative Consultancy: Brent Vicknair, reclamebureau N=5, mediabureau Mindshare en PR-bureau Edelman.
Over De Telefoongids BV
Maandelijks wordt De Telefoongids door meer dan 5,2 miljoen unieke bezoekers gebruikt voor het vinden van bedrijfs- en persoonsgegevens, waarmee
Beeldmateriaal is te vinden op:
Meer informatie over De Telefoongids is te vinden op:
# # #