DSM


---


Benoeming Chief Marketing Officer bij DSM

Heerlen, NL, 04-jul-2006 08:15 CET


Jan-Paul de Vries, momenteel Business Group Director van DSM Composite
Resins, is benoemd tot Chief Marketing Officer en Corporate Vice
President Communications per 1 november van dit jaar.

Hij volgt in deze functie Bernard van Schaik op, die om persoonlijke
redenen heeft besloten per diezelfde datum zijn loopbaan buiten DSM
voort te zetten.

De rol van Chief Marketing Officer (CMO) binnen DSM is ingesteld om de
implementatie van DSM's strategie Vision 2010 - Building on Strengths
te ondersteunen. Een van de belangrijkste pijlers van deze strategie
is marktgedreven groei en innovatie. De focus van de CMO richt zich op
het versnellen van marktinzichten om daarmee DSM's groeiplannen te
ondersteunen. Activiteiten hierin omvatten, naast andere projecten, de
ontwikkeling en implementatie van best practices en management
developmentprogramma's alsook training voor marketeers. De CMO
rapporteert aan de Raad van Bestuur.

Jan-Paul de Vries is sinds 1984 werkzaam bij DSM. Hij heeft binnen de
onderneming verschillende posities bekleed, waaronder een aantal
management functies in marketing en sales, de functie van Marketing
Director bij DSM Coating Resins, Business Unit Director bij DSM
Desotech and Business Group Director bij DSM Composite Resins. De heer
De Vries studeerde chemische technologie en behaalde zijn MBA aan de
Universiteit van Groningen.


PDF versie (21.2 Kb)