Eerste successen voor HTSE met Vocalcom-oplossing in ASP

Vocalcom biedt in samenwerking met Hosted Telecom Services Europe B.V. (HTSE) een innovatieve ASP-oplossing voor de Nederlandse contactcentermarkt

NAARDEN, 20060704 -- Het Application Service Provisioning-model (ASP) stelt bedrijven in staat op een efficiënte en flexibele manier gebruik te maken van contactcenterfuncties zonder investeringen. Op basis van een maandelijkse 'fee per agent' beschikken bedrijven over de nieuwste technologie, zonder de hoofdbrekens van een platform in eigen beheer.


Sinds de lancering van het model begin 2006, boekt Hosted Telecom Services Europe reeds grote successen, voornamelijk bij de kleine tot middelgrote outsourcers, maar de écht grote call centers stellen zich er ook meer en meer voor open. Ook zíj zien in wat de kleinere call centers al weten: profiteren van de snelle technologische ontwikkelingen op het gebied van VoIP en virtuele contact centers is goed in te vullen met de juiste partner.
De HTSE-oplossing en services op basis van de web-based Vocalcom contact center technology bewijst dit keer op keer. Niet in de laatste plaats door de uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding van het gebodenene en de betrouwbaarheid van het platform.
Onder de ASP-klanten van Hosted Telecom Services Europe bevinden zich TeleCell ("Bellen uit de Bajes"), Royal Vision, Geerts' Call Center, Dhurban Wireless (Suriname) en PreCall. HTSE en Vocalcom zullen in de nabije toekomst het ASP-model uitbreiden naar andere Europese landen, waartoe Hosted Telecom Services Europe recent een vestiging in Zweden heeft geopend.

Over Hosted Telecom Services Europe BV
Sinds 1996 zijn de oprichters van de dochteronderneming van TopSales BV, Hosted Telecom Services Europe BV, reeds actief met het bieden van hosted telecom faciliteiten. HTSE heeft eigen productiesystemen, en biedt interconnectie met zowel de operators van de traditionele telecomwereld als via IP verbindingen naar de klanten.
De Octopus Tele.com Servicelijn(TM) biedt slimme hosted telecom en call center toepassingen tegen gunstige tarieven en voorwaarden; optimaal bereikbaar zijn zonder hoge investeringen en zonder eigen beheersapparaat. De Vocalcom functionaliteiten zijn geïntegreerd in de eigen platforms, waardoor vele extra mogelijkheden alsmede een uitstekende en voordelige VoIP-verbinding geleverd worden.
Meer informatie over Hosted Telecom Services Europe BV en haar Octopus Tele.com ServiceLijn(TM) vindt u op www.octopustele.com.
Contact: Mw.Mr. Josée G.M.L. Berg - info@octopustele.com

Over Vocalcom
Vocalcom ontwikkelt en integreert technologie voor contactcenters en klanteninteractie. De firma werd opgericht in 1995 met hoofdkantoor in Parijs en beschikt vandaag over eigen vestigingen en distributeurs in Europa, Canada, Noord-Afrika, Zuid-Amerika en Dubai. Het hoofdkantoor voor de Benelux bevindt zich in Brussel en telt 50 werknemers, waarvan een groot deel zich wijdt aan R&D met betrekking tot eigen producten en integratie met technologieën van business partners.
De volledig webgebaseerde oplossing Hermès.Net leent zich uitstekend voor toepassing in ASP en wordt op internationaal niveau door verschillende partijen, waaronder KPN en Hosted Telecom Services Europe BV, in de markt gezet.
Meer informatie over Vocalcom en haar producten vindt u op www.vocalcom.com
Contact: Rob Wegdam
Tel: 035 538 13 48
r.wegdam@vocalcom.be




Ingezonden persbericht