Ingezonden persbericht


Persbericht

Europees partnernetwerk Trinicom volop in ontwikkeling

Wilp, 7 juli 2006 - Trinicom, de Nederlandse marktleider op het gebied van eService software, heeft in het kader van de Europese expansiestrategie de afgelopen periode partners weten aan te trekken in Polen, Duitsland, België en het Verenigd Koninkrijk. Dit heeft inmiddels geresulteerd in een aantal belangrijke nieuwe klanten en prospects. Trinicom ligt hiermee op de juiste koers om in 2008 een top-3 positie te veroveren in Europa.

De afgelopen periode heeft Trinicom in Europa met de volgende partners een overeenkomst gesloten: UNIMA2000 (Polen), Teleconnect & Service GmbH (Duitsland), sogedes GmbH (Duitsland), The Reference (België), ICOM4 (Verenigd Koninkrijk), IP Integration (Verenigd Koninkrijk), MXDigital Ltd. (Verenigd Koninkrijk) en Colourbox (Verenigd Koninkrijk). De komende tijd wil Trinicom het partnernetwerk verder uitbreiden. Hierbij ligt de focus op bedrijven met een prominente positie in de callcentermarkt van het betreffende land - bij voorkeur system integrators.

Het partnercontract met het Duitse sogedes werd in juni getekend. "Wij adviseren ondernemingen over de organisatie van hun interface en over de keuze voor en het gebruik van nieuwe interactietechnologieën", verklaart Martin Wild, directeur van sogedes GmbH. "Als een van de toonaangevende leveranciers van webgebaseerde multichannel customer interaction software is Trinicom een interessante partner voor ons om in de toekomst een breder marktpotentieel te ontsluiten. Met zijn volwassen software-oplossing beschikt het bedrijf over een interessant product, dat aansluit bij onze ideeën over service- en kostenoptimalisering." Als het gaat om e-mail response management, web selfservice, call management en live chat zal sogedes in de toekomst Trinicom 5 (T5(TM)) aanbevelen aan zijn klanten.

Wilco Rietberg, Algemeen Directeur van Trinicom: "Sinds ongeveer een jaar zetten we sterk in op Europese expansie - en met veel succes. In heel Europa is verbetering van de bereikbaarheid en klanttevredenheid een belangrijk issue en groeit de markt voor oplossingen als de onze gestaag. Inmiddels hebben wij, mede dankzij onze partners, een aantal nieuwe gebruikers van onze software mogen verwelkomen. Het Europees marktleiderschap komt zo steeds meer binnen handbereik."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat en call management. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com