Ingezonden persbericht


Persbericht

Univé Zorg profiteert van eService Center(TM)

Wilp, 13 juli 2006 - Verzekeraar Univé heeft dankzij het eService Center(TM) van Trinicom de grote stroom aan klantcontacten rondom de introductie van de basisverzekering goed het hoofd kunnen bieden. Veel vragen worden nu direct online beantwoord en ook de e-mailafhandeling verloopt dankzij de oplossing van Trinicom eenduidiger en sneller. In navolging van de business unit Zorg neemt binnenkort ook de unit Schade het systeem in gebruik.

Een belangrijke doelstelling van Univé was om de kennisdeling te verbeteren, voor zowel klanten als de eigen medewerkers en de zelfstandige vestigingen van de verzekeraar, de Onderlingen. Men wilde alle kennis op één centrale plaats verzamelen en op grond van autorisaties beschikbaar maken voor de verschillende doelgroepen. Daarnaast bestond de wens om de veelgestelde vragen op de website eenvoudiger te kunnen publiceren en beter te laten aansluiten op de actualiteit. Bovendien wilde men de e-mailafhandeling verbeteren - binnenkomende e-mails sneller opvolgen en eenduidiger beantwoorden. Het eService Center(TM) verenigt al deze functionaliteiten in één oplossing.

Na het systeem ongeveer een half jaar te hebben gebruikt kan Univé Zorg een zeer positieve balans opmaken. Content manager Bauke Swinkels: "De site wordt goed bezocht en een groot aantal vragen wordt direct online afgevangen. Het systeem is ook erg eenvoudig in gebruik. Support medewerkers kunnen de informatie zelf bijhouden, zodat deze altijd actueel is. De antwoordsuggesties die worden aangeleverd voor de beantwoording van e-mail zorgen bovendien voor een efficiëntere werkwijze."

Wilco Rietberg, algemeen directeur van Trinicom: "Het doet ons altijd weer deugd als een klant op grond van de ervaringen van één organisatieonderdeel besluit het eService Center(TM) breder in te gaan zetten. Het gebruik in de praktijk wijst uit op hoeveel verschillende fronten er voordeel behaald wordt: betere bereikbaarheid, snellere beantwoording per e-mail, actuelere informatie op de website, meer inzicht in de informatiebehoefte van klanten en aanzienlijke kostenbesparingen zijn slechts enkele voorbeelden..”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60

E-mail: info@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Trinicom

Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel De Lathmer in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat en call management. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van zijn kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde eService software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder ClientLogic, Thales, Zilveren Kruis Achmea, Volkswagen/Audi, TUI, Rabobank International, Waterschapsbedrijf Limburg, Albert Heijn, Wolters Noordhoff en Tiscali. Trinicom is één van de snelst groeiende technologiebedrijven in Europa, met een 25ste plaats in de Deloitte Technology Fast 500 EMEA. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Over Univé

Univé is één van de grotere verzekeraars van Nederland. Omdat Univé een coöperatieve vereniging is die zonder winstoogmerk werkt, zijn haar klanten tevens haar leden. Die leden-verzekerden staan dan ook centraal, niet het streven naar winst. Uitgangspunt is dat u als lid positieve resultaten terugziet in de vorm van winstuitkeringen, premiekortingen en verbeterde producten en diensten. Zo plukt ú de vruchten van Univé!

Als totaalverzekeraar biedt Univé naast brand-, schade- en zorgverzekeringen ook levensverzekeringen en hypotheken aan, voor zowel particulieren als zakelijke klanten. En omdat Univé ambieert de meest gewilde totaalaanbieder voor de burger in Nederland te zijn, streeft zij voor al die verzekeringen een top3-positie in prijs/prestatie na. Circa 1,3 miljoen verzekerden hebben in totaal zo'n 3,7 miljoen verzekeringen voor personen en/of objecten bij Univé afgesloten. Voor meer informatie zie: www.unive.nl.


---

Voor redactionele informatie:

Influx PR, Frieda Zieleman, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn,

tel: 055 - 366 30 34, fax: 055 - 360 26 61, e-mail: frieda@influx-pr.com