Sales Management Association viert 35 jarig jubileum

Professionele groei beroepsvereniging Sales & Account Management

WOERDEN, 20060718 -- De Sales Management Association viert op 26 juli a.s. haar 35 jarig bestaan als beroepsvereniging voor sales- en account management. In deze 35 jaar is voornamelijk geïnvesteerd in de ontwikkelende en faciliterende rol binnen het vakgebied commercie. Dit alles heeft bijgedragen aan een verdere professionalisering en acceptatie van het vakgebied sales.


Professionaliteit
Met name de afgelopen 5 jaar is er veel veranderd bij de SMA. De sterk verhoogde professionaliteit heeft o.a. geresulteerd in het vergroten van de professionaliteit rondom het vakgebied, de officiële erkenning van sales opleidingen (NIMA-SMA sales A en B) in Nederland en de organisatie van vele evenementen en bijeenkomsten voor het uitwisselen van kennis en ervaring.

Toonaangevende evenementen
Tijdens de eindejaarsbijeenkomst van de SMA zal aan dit jubileum verdere aandacht worden besteed. Naast de eindejaarsbijeenkomst worden er jaarlijks ongeveer 40 bijeenkomsten door de SMA georganiseerd. Het hoogtepunt van deze evenementen is hét Salesevent, het toonaangevende salescongres binnen Europa, dat weer op 8 februari 2007 zal worden gehouden. Voor verdere informatie over de SMA zie www.de-sma.nl of www.hetsalesevent.nl.