United Mobile - Unieke kans voor amateurmodellen
United mobile
United Mobile - Unieke kans voor amateurmodellen
KLOTEN, Zwitserland, July 11 /PRNewswire/ --
- Het Zwitserse mobiele telefoniebedrijf United Mobile zoekt via een bijzondere
eBay-veiling het gezicht voor zijn nieuwe reclamecampagne
Onder het motto 'Veil jezelf beroemd' begint het Zwitserse mobiele telefoniebedrijf
United Mobile met een bijzonder initiatief een modellenzoektocht: van 13 tot en met 23
juli 2006 kan jong vrouwelijk talent vanaf 18 jaar via een veiling van eBay de
modellenopdracht voor de internationale reclamecampagne van het bedrijf in de wacht
slepen. Het bedrijf wil op deze manier een zo authentiek mogelijk model vinden dat
synoniem zal staan voor zijn wereldwijd unieke aanbod van mobiele telefonie en
tegelijkertijd amateurs een serieuze kans geven hun droom van een modellencarrière
waar te maken. De winnares wordt op 31 juli 2006 met een professionele fotosessie het
'gezicht van United Mobile'. De internationale reclamecampagne wordt aan het eind van de
zomer 2006 wereldwijd gelanceerd. De opbrengst van de veiling komt ten goede aan de
internationale kinderhulporganisatie 'World Vision'.
Over de hele wereld worden aantrekkelijke vrouwen tussen 18 en 35 jaar met een
sympathieke, natuurlijke uitstraling gezocht. De eBay-veiling begint op 13 juli 2006 om
19.30 uur en is heel eenvoudig: geïnteresseerde vrouwen nemen op www.ebay.de onder
het trefwoord 'Chance of your life' of 'model job' per muisklik 'contact met de verkoper
(Kontakt mit dem Verkäufer)' op, schrijven in het tekstvak 'ja, ik wil de kans van
mijn leven grijpen' en plaatsen zich dan voor de veiling met een foto waar ze volledig op
staan en een kopie van hun identiteitsbewijs. Alle informatie is ook te vinden op
www.united-mobile.com/ebay. De deelneemster met het hoogste bod wordt op 31 juli 2006 op
kosten van United Mobile in Duitsland uitgenodigd voor een fotosessie van een hele dag in
een studio.
In het middelpunt van de campagne staat de internationale mobiele telefoniedienst van
United Mobile, waarmee reizigers in het buitenland zich over de hele wereld thuis voelen
en voor uiterst voordelige prijzen mobiel kunnen bellen. Zo zijn inkomende gesprekken in
meer dan 80 landen ter wereld gratis. "Om wereldwijd een sterke concurrentiepositie en
een toekomstgericht netwerk op te bouwen zijn wij technisch en strategisch nieuwe wegen
ingeslagen", verklaart Sven Donhuysen, algemeen directeur en voorzitter van United
Mobile. "Daarom is het alleen maar consequent om ook in de marketing een onconventionele
aanpak te volgen". De rode draad van de geplande campagne is een model dat op een groene
sofa voor verschillende achtergronden telefoneert. Dit motief wordt internationaal zowel
voor klassieke advertenties, buitenreclame als voor de online- en handelsmarketing
aangepast.
United Mobile is een internationaal actief mobiele telefoniebedrijf dat is gevestigd
in Zwitserland en Liechtenstein. Het bedrijf, dat sinds 2001 bestaat, beschikt over een
eigen netwerkinfrastructuur en biedt wereldwijd goedkope, kwalitatief hoogstaande
internationale mobiele telefoniediensten aan. De filosofie van United Mobile bestaat
eruit reizigers in het buitenland dezelfde mobiele telefoontarieven als in het binnenland
te bieden. Het netwerk van United Mobile strekt zich momenteel uit over 125 landen
wereldwijd en wordt voortdurend uitgebreid.
Aanspreekpartner voor de media:
Mirella Derungs - Head of Corporate Communications
United Mobile Liechtenstein AG, Schaffhauserstrasse 121
CH-8302 Kloten, Zurich Airport
Tel. +41-43-204-28-68, Mobil +423-663-10-55-01
Fax +41-43-204-28-99
mirella.derungs@united-mobile.com , www.united-mobile.com