Nieuwe website www.ToBring.com verzacht de hoge brandstofprijzen

BRUSSEL, 20060731 -- Elke dag bewegen duizenden mensen van de ene plaats naar de andere. Op deze manier ontstaat er een gigantisch netwerk van verplaatsingen. De nieuwe website www.ToBring.com speelt hierop in en creëert een virtuele ontmoetingsplaats waar de leden deze verplaatsingen gebruiken om objecten nationaal maar ook internationaal te vervoeren.


De website staat sinds 1 juli jl. online en geeft een nieuwe betekenis aan de begrippen leveren en laten leveren. Elk ToBring-lid kan zowel aanvrager als leverancier zijn. Een aanvrager plaatst een te verzenden goed op de website en bepaalt waar, wanneer en tegen welke vergoeding de levering moet worden uitgevoerd. Een geïnteresseerde leverancier aanvaardt de zending en voert ze uit. Hierdoor bespaart de aanvrager ondermeer brandstof en tijd. De leverancier haalt meer uit de gemaakte verplaatsingen door ze te combineren met het leveren van één of meerdere zendingen.

Uniek aan deze dienst is dat de aanvrager zélf de leveringsvoorwaarden bepaald waardoor de levering niet langer beperkt blijft tot de kantooruren. Maar ook voor de leverancier is leveren met ToBring flexibel en op maat. Beide partijen staan steeds met elkaar in contact via een boodschappensysteem waardoor de levering op de voet gevolgd wordt en eventueel kan worden bijgestuurd.

De ToBring toepassingen zijn legio. Denk bijvoorbeeld aan de verzamelaar die zijn collectie uitbreidt vanuit zijn luie stoel, de verbouwer die bouwmateriaal laat ophalen, de webshopper die het aangekochte goed vlot naar huis krijgt of de wijnliefhebber die op zoek is naar die lekkere vakantiewijn.

Om de lancering van de website kracht bij te zetten verloot ToBring vijf duo filmtickets onder de nieuwe leden.



Ingezonden persbericht