Hoornbeeckstudenten winnen prestigieuze Marketing Award

INTERLAKEN, 20060807 -- Unique-Enterprise, een minionderneming van het Hoornbeeck College te Amersfoort, wint tijdens de Europese Finale de prestigieuze 'Best Marketing and Sales Award'.

De ondernemers, 8 studenten van het Hoornbeeck College te Amersfoort vertegenwoordigden Nederland met hun unieke product de 'Easy-Paint', een verfblikhouder waar 4 verschillende blikmaten klemvast in passen. De Easy-Paint, en de Onderneming is op slag wereldberoemd. De Europese finale werd gehouden van 3 tot 6 augustus in Interlaken, Zwitserland.

De award werd uitgereikt aan de onderneming die de beste Marketing en Sales kwaliteiten had. Met deze award gaan de studenten van het Hoornbeek College 15.000 miniondernemingen uit heel Europa voorbij. De studenten zijn nu net terug en ze kunnen het nog nauwelijks geloven.

De finale werd nu voor de 17e keer gehouden in Interlaken, en wordt jaarlijks georganiseerd door 'Junior Archievement Young Enterprise' Aan de finale deden deze keer 26 landen mee. Er werden ook Awards uitgereikt voor Innovatie en Milieubewustheid. De 'Best Marketing and Sales Award wordt algemeen gezien als de belangrijkste Award tijdens de Europese Finale.

De studenten van Unique-Enterprise sluiten hiermee een jaar vol successen en Award's af, het team van het Hoornbeeck heeft de beste resultaten die ooit met een Hoornbeeck Minionderneming behaald zijn, maar zit nu echt op het hoogste niveau. De studenten zijn nu al gegarandeerd van een baan in de Marketing, en krijgen nog telkens aanbiedingen.


Bron: Unique-Enterprise CC