Tiësto lanceert single tijdens International Aids Conference

Prime time management bv

Dance4Life ambassadeur Tiësto heeft afgelopen zondag tijdens de 16e editie van de officiële opening van de Internationale Aids Conferentie in Toronto de primeur gegeven van zijn nieuwe single en tevens Dance4Life thema nummer genaamd Tiësto ft. Maxi Jazz - Dance4Life. Voor dit speciale project, waarvan alle opbrengsten naar het goede doel Dance4Life gaan, heeft Tiësto samengewerkt met Maxi Jazz, de zanger van Faithless.

Afgelopen zondag vond de officiële opening plaats van de 16e editie van de Internationale Aids Conferentie in Toronto. Naast artiesten als Alicia Keys, Pink en sprekers als Bill Clinton en Kofi Annan, opende Tiësto het officiële benefietconcert met de primeur van zijn nieuwe single en liet hij zien waarom hij sinds kort ambassadeur van Dance4Life is. Tiësto: 'De manier waarop Dance4Life jongeren benadert om iets te doen aan het HIV/AIDS probleem is zeer krachtig. Ze bieden de jongeren een aantrekkelijke manier om hun steentje bij te dragen en belonen hen met een spectaculair evenement. De combinatie van serieuze content en entertainment garandeert dat Dance4Life de jongeren in beweging krijgt!'

Voor deze speciale gelegenheid is Tiësto een unieke samenwerking aangegaan met Maxi Jazz van de band Faithless. Maxi Jazz, bekend van zijn vocalen in de hits Insomnia en God is a DJ, heeft voor deze speciale Dance4Life single de tekst geschreven en ingezongen.

MSN heeft de primeur om vanaf 14 Augustus tot en met 28 augustus de nieuwe single exclusief ter download aan te bieden op www.msn.nl/tiesto, de wereldwijde release zal vanaf volgende week gaan lopen. Alle opbrengsten van de verkoop, zowel in de winkels als digitaal, zal gedoneerd worden aan STOP AIDS NOW! en Mybody, de founding partners van Dance4Life! Het doel van de single is om wereldwijd zoveel mogelijk jongeren te bereiken en hen te betrekken in het gevecht tegen de HIV/AIDS problematiek.

Dance4Life kan rekenen op de medewerking van vele partijen ter promotie van de nieuwe single: MSN, 3FM, TMF, Spits!, Hillenaar, Free Record Shop, Golden Bytes, Jamba en vele anderen. Sandra van Wersch, Marketing Manager MSN: 'Wij zetten onze kracht, het bereiken van jongeren online, niet alleen in voor de betalende adverteerder, maar ook voor maatschappelijke projecten waar we voor 100% achterstaan. Dance4life is zo ]]]]n project en we zijn erg trots dat we een significante rol mogen spelen om de nieuwe single van Tiësto onder de aandacht te brengen en hiermee geld op te halen wat ingezet wordt in de strijd tegen HIV/AIDS.'


Noot voor de redactie,