GGD Rotterdam e.o.


Rotterdammers tevreden over dienstverlening GGD

Uit de Omnibusenquête 2006 van het Centrum voor Onderzoek en Statistiek blijkt dat de GGD een 7,5 als rapportcijfer voor haar dienstverlening heeft gekregen. Dit is het hoogste cijfer dat door Rotterdammers aan een gemeentelijke dienst werd toegekend.

De Omnibusenquête 'Rotterdammers over de gemeentelijke dienstverlening' verschijnt jaarlijks. In deze enquête vraagt het Centrum voor Onderzoek en Statistiek (COS) naar de contacten van Rotterdammers met gemeentelijke instellingen. De respondenten geven met een rapportcijfer - van 1 tot 10 - aan hoe tevreden zij zijn met de dienstverlening van een bepaalde gemeentelijke dienst. Uit het COS-onderzoek blijkt dat de dienstverlening van de GGD steeds beter wordt gewaardeerd: van een 7,0 in 2002 naar een 7,3 in 2004 en nu - 2006 - dus een 7,5. Klik hier voor het volledige onderzoeksrapport.