Ingezonden persbericht


Agendabericht oktober 2006

SAS organiseert inspirerende Intelligence Briefings

Huizen, 16 augustus 2006 - SAS, marktleider op het gebied van Business Intelligence-software, organiseert in de maanden oktober en november ´Intelligence Briefings´. SAS Intelligence Briefings zijn een reeks bijeenkomsten op het gebied van Business Intelligence. SAS wil met deze briefings haar jarenlange kennis overdragen op bestaande en toekomstige klanten. Onderstaand een overzicht van de briefings die in oktober plaatsvinden.

Briefing: Beyond BI(TM)
Datum: 12 oktober (09:00 - 13:00 uur)
Locatie: SAS, Flevolaan 69, Huizen
Onderwerp: Business Intelligence voor alle afdelingen en iedereen binnen de afdelingen. Doelgroep: IT-manager, marketing manager, financieel manager.

Briefing: Uitdagingen in Platformbeheer
Datum: 19 oktober (09:00 uur - 15:00 uur)
Locatie: SAS, Flevolaan 69, Huizen
Onderwerp: Hoe Business Intelligence & Data Integratie optimaal in te richten en te beheren. Doelgroep: IT-manager met SAS-ervaring, SAS-specialisten.

Meer informatie over de SAS Intelligence Briefings is te vinden op www.intelligencebriefings.nl.

Dertig jaar SAS
SAS is marktleider op het gebied van business intelligence-software en dienstverlening. Meer dan 40.000 bedrijven, waaronder 96 van de top 100 van de Fortune Global 500-organisaties, gebruiken SAS-software om hun prestaties te verbeteren door grote hoeveelheden gegevens inzichtelijk te maken om zo sneller accurate zakelijke beslissingen te nemen; winstgevender relaties te ontwikkelen met leveranciers en klanten; wet- en regelgeving na te leven; baanbrekend onderzoek te verrichten en betere producten te ontwikkelen. SAS is toonaangevend in data-integratie, data-opslag en geavanceerde business intelligence toepassingen vanuit een enterprise intelligence platform.

SAS levert haar klanten al sinds 1976 The Power to Know. Er werken wereldwijd 10.000 mensen verspreid over 424 kantoren. SAS staat voor drie decennia groei op rij: resulterend in een recordomzet van 1,68 miljard dollar in 2005. SAS' visie, 'meer dan het denkbare uit data halen' en haar missie, met SAS-software meer waarde toevoegen aan ondernemingen, blijven ook in de komende periode ongewijzigd. Meer informatie is te vinden op www.sas.com/nl.

Meer informatie voor de redactie:
SAS Institute B.V.
Hetty Boerakker
t: (035) 699 68 49
e: hetty.boerakker@snl.sas.com

PublieksWerk B.V.
Marije Verdouw
t: (020) 486 21 39
e: sas@publiekswerk.nl