ATP lanceert incentivecampagne

SCHIPHOL-RIJK, 20060823 -- ATP, The Advanced Travel Partner lanceert gedurende de maanden augustus en september een gerichte campagne voor de incentivebranche. De incentivecampage heeft als claim `Geen bluf, wij doen het', en bestaat uit een direct mailing die wordt ondersteund door diverse advertenties in vakbladen.

Daarnaast worden diverse banners geplaatst en is een deel van de eigen website www.atp.nl in de look&feel van de campagne gebracht.

Naast business travel is ATP ook een grote speler op het gebied van incentives. Binnen haar propositie worden incentives door ATP aangeboden als Events of Experiences. In het eerste geval staat het evenement voorop, zoals de Olympische Spelen, een Wereld of Europees kampioenschap of een uniek evenement. Bij Experiences vormt het zelf beleven en ervaren van de gebeurtenis zélf de kern van het programma. Incentives kunnen op beide van toepassing zijn, soms zelfs op een combinatie van die twee.

De incentives van ATP zijn uniek omdat deze organisatie het complete traject, inclusief het concept, de uitdaging, de beloning, het evenement zelf en de communicatie daaromheen kan aanbieden. Alle disciplines in één hand.

Over ATP, The Advanced Travel Partner

ATP, The Advanced Travel Partner (www.atp.nl) behoort met verschillende vestigingen tot de top 3 van zakenreisorganisaties in Nederland. Naast zakenreizen beschikt ATP over eigen afdelingen voor zakelijk gerichte groeps-, incentive- en sportreizen. Eveneens voor de zakelijke klant is het bedrijf actief in het organiseren van hospitality rondom sport- en muziekevenementen. Bovendien is ATP gespecialiseerd in de organisatie van (inter)nationale congressen en bijeenkomsten. Internationaal opereert ATP in het Verenigd Koninkrijk, België, Frankrijk, Noorwegen en de VS.