Speurders.nl

Amsterdam, 29 augustus 2006

Speurders.nl introduceert de RubrieksTopper
Deze nieuwe promotie kan vanaf slechts vijf euro worden ingezet.

Vanaf 29 augustus biedt de advertentiesite Speurders.nl een nieuwe promotie aan: de RubrieksTopper. Een extra opvallende manier van adverteren voor alle adverteerders. De RubrieksTopper wordt in een apart kader boven alle andere advertenties geplaatst. Speurders-directeur Michiel van der Meer: De RubrieksTopper kun je al inzetten voor een bedrag van vijf euro. Hierdoor valt je advertentie extra op en kunnen de honderdduizenden bezoekers die dagelijks Speurders.nl bezoeken jouw advertentie nog beter zien. Nog beter zichtbaar
Naast Titel vetgedrukt, Titel kleurband, Website vermelding, Galerijen Doorplaatsen in de krant biedt Speurders.nl een zesde promotie aan: de RubrieksTopper. Deze promotie is te vinden boven de advertentielijst in de relevante subrubriek. Als je een advertentie plaatst in de rubriek autos, Alfa Romeo, bouwjaar 2003, type 147 en kleur rood, dan komt de RubrieksTopper boven alle resultaten te staan die naar voren komen als er op deze eigenschappen gezocht wordt. Op deze manier wordt je advertentie geplaatst op de positie waar jij gevonden wilt worden, aldus Michiel van der Meer, directeur Speurders.nl.

Tarief
In de rubrieken waar geen advertentietarief wordt berekend, geldt een zeer scherp introductietarief van slechts vijf euro. In de betaalde rubrieken, waarin de duurdere producten te vinden zijn, wordt een tarief van slechts tien euro gehanteerd. Hiermee biedt Speurders.nl een passend tarief voor iedereen. De promotie is zeven dagen lang zichtbaar. De RubrieksTopper kan op elke gewenst moment geactiveerd worden. Met de RubrieksTopper creëert Speurders.nl een toppositie voor particulieren.

Over Speurders.nl
Speurders.nl is in augustus 2004 gestart en richt zich op de online koop en verkoop van goederen door particulieren. In december 2005 riep online onderzoeksbureau Multiscope Speurders.nl uit tot de beste Nederlandse site-introductie ooit. Speurders.nl staat momenteel consequent in de Multiscope top 10 van best bezochte sites. In mei 2006 won Speurders.nl de belangrijkste marketingprijs van Nederland: de gouden Effie. Gemiddeld worden er zo'n 1 miljoen advertenties per maand ingebracht. Dit komt neer op ca. 35.000 advertenties per dag. Speurders.nl streeft ernaar toonaangevend in de branche te zijn op het gebied van veiligheid en gebruikersgemak.

Noot aan de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Speurders.nl: Marijke Wit Content & PR manager
Tel: 020 585 2963
marijke@speurders.nl
www.speurders.nl