Green Valley: 'Visie digitale dienstverlening in zorg'

Green valley

Delft, augustus 2006 - Green Valley presenteert tijdens een drietal infosessies haar visie op digitale informatievoorziening en online dienstverlening voor de zorgsector. Tijdens deze sessies haakt het bedrijf in op de meest recente ontwikkelingen op het gebied van internettechnologie en hoe deze ingezet kan worden in de zorgsector om de communicatie en dienstverlening met collega's, patiënten, bezoekers en professionals te vergemakkelijken.

Green Valley heeft een leidende positie op het gebied van Enterprise Content Management voor de overheid en zorgsector. Aan deze instanties levert Green Valley oplossingen voor Online Dienstverlening, Internet Loketten, Customer Self Service, Websites en Intranet. Diverse ziekenhuizen, GGZ's, GGD's en zorgcombinaties hebben de afgelopen jaren met behulp van de expertise van Green Valley hun interne of externe communicatie en dienstverlening sterk weten te verbeteren.

In gesprekken die Green Valley voerde met zorginstellingen bleek dat er onvoldoende bekendheid is met de efficiency- en effectiviteitwinsten die kunnen worden behaald door de voordelen die internettechnologie te bieden heeft. Organisaties in de zorgsector moeten markt - en daardoor klantgerichter opereren. Het inzetten van internettechnologie is hierbij de sleutel tot succes.

In drie informatiebijeenkomsten behandelt Green Valley aan de hand van aansprekende cases van het Martini Ziekenhuis, GGZ Mentrum en Zorggroep Meander de ontwikkelingen en mogelijkheden op het vlak van intranet, internet en extranet voor de zorg. De bijeenkomsten zijn bedoeld om beleidsmakers, communicatie- en ICT managers en betrokken medewerkers binnen een zorginstelling een heldere visie te presenteren, met collega's van gedachten te wisselen over de mogelijkheden die internet biedt en de verschillende ontwikkelingen te demonstreren.

U kunt zich gratis inschrijven voor de volgende seminars:

26 september: Intranet: verbeteren van de interne informatiestroom Hoe kunt u zorgen dat de interne communicatie en kennis tussen medewerkers effectief worden gestroomlijnd
Van 13.00 tot 16.00 uur, vergader- en congrescentrum 'De Witte Vosch'

Begin december: Internet: verbeteren van de externe informatievraag Hoe kunt u internet inzetten om uw patiënten betere dienstverlening te bieden via een Internet Loket, website en Klant Contact Centrum.
Datum en locatie nader te bepalen

Begin februari: Extranet: informatiestroom naar besloten omgevingen Hoe kan uw organisatie efficiënter samenwerken met andere zorgverleners zoals huisartsen, revalidatiecentra, apothekers, thuiszorginstellingen etc door de inzet van internettechnologie
Datum en locatie nader te bepalen

Wilt u zich voor deze informatiesessie aanmelden, neem dan contact op met Danny van Winden op telefoonnummer 015-251 10 00 of per email op d.vanwinden@greenvalley.nl. Aanmelding via de website van Green Valley is ook mogelijk: www.greenvalley.nl.

Over Green Valley

Green Valley is de snelstgroeiende Nederlandse leverancier van Enterprise Content Management software. Al drie jaar achter elkaar heeft Green Valley een notering in de prestigieuze Deloitte & Touche Fast 50 Nederland en Fast 500 Europe: de lijst van snelstgroeiende technologiebedrijven. Het bedrijf is marktleider in overheid- en de zorgsector. Green Valley levert een krachtig en gebruiksvriendelijk ECMS, dat speciaal geschikt is voor organisaties waar veel medewerkers een constante bijdrage moeten leveren aan een kwalitatief en kwantitatief hoge informatie- en communicatiestroom. Dankzij een hoogwaardige technologie, kozen vele gerenommeerde organisaties en instellingen de afgelopen periode voor de software van Green Valley.


---