Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Arnoud Goldman als Account Manager in dienst bij Newtel Essence

Vianen, 31 augustus 2006 Arnoud Goldman (38) is in dienst getreden als Account Manager bij Newtel Essence. Goldman zal zich in zijn functie voornamelijk richten op de segmenten IT, uitgeverijen en media op het gebied van Klantcontact Management.

De focus van Newtel Essence op het gebied van contact center technologie en CRM is voor Goldman reden geweest om voor dit bedrijf te kiezen. De overname van Newtel Essence door KPN verandert daar niets aan. Goldman: Ik zie door de overname onze gezamenlijke kansen en mogelijkheden in de markt alleen maar toenemen. Kennis en kunde wordt gebundeld en dat geeft ons nog meer slagkracht om onze schaalgrootte in de Benelux verder uit te breiden.

Goldman is hiervoor ruim zes jaar werkzaam geweest bij Azlan Network Distribution waar hij de functies heeft bekleed van Product Sales Cisco Systems, General Accountmanagent en de laatste zes maanden als Sales Manager Azlan onder Tech Data.

+++

Foto

Een digitale foto van Arnoud Goldman is op aanvraag te verkrijgen.

Over Newtel Essence

Newtel Essence is hét contact center solutions bedrijf van KPN in de Benelux en richt zich op organisaties die hun klantinteractie processen (CRM-integratie met Contact Centers) willen optimaliseren. Communication Integrator Newtel Essence combineert in haar (on-line) klantcontactmanagement oplossingen data- en telecommunicatietechnologie. Service en security spelen hierbij een belangrijke rol. Daarnaast levert Newtel Essence de servicenummers 0800/0900 als toegang tot contact centers.

Newtel Essence is marktleider in de contact center markt en levert als enige in de markt een totale oplossing op het gebied van IP-telefonie, klantcontactmanagement, CRM, selfservice, netwerken en security.

Newtel Essence ondersteunt haar opdrachtgevers met advies, integratie en implementatie, opleidingen en onderhoud. Newtel Essence heeft een samenwerkingsovereenkomst met o.a. Avaya, Aspect, Cisco, Interactive Intelligence, Microsoft CRM, NICE en Trinicom. Voor meer informatie : www.newtelessence.com