Nieuwe exposanten op de Najaarsbeurs uitgelicht

Vanaf zondag 3 september a.s. vindt in Trade Mart Utrecht de Najaarsbeurs plaats. De Najaarsbeurs onderscheidt zich van de overige openingsdagen van Trade Mart Utrecht door de presentatie van de laatste trends en nieuwe collecties en het uitgebreide randprogramma. Tijdens de Najaarsbeurs verwelkomt Trade Mart Utrecht altijd een groot aantal gastexposanten, dit jaar zijn dat er ruim 100. Ook nieuw op de Najaarsbeurs zijn een aantal kersverse exposanten die vanaf zondag a.s. een vast plekje hebben op Trade Mart Utrecht. Wie zijn die nieuwe vaste exposanten, waarom kozen zij voor een vaste plek op Trade Mart Utrecht en wat kunnen bezoekers tijdens de Najaarsbeurs van hen verwachten?

Aanbod modeaccessoires blijft groeien
Vanaf de Najaarsbeurs zijn er weer veel nieuwe exposanten te vinden op de vernieuwde tweede verdieping. Starfish-Jewels (2 E514) speelt in op de trend van de opvallende sieraden en presenteert tijdens de Najaarsbeurs vier nieuwe trendcollecties, onder de overkoepelende naam Spirits of Nature. In deze winter- en najaarscollectie overheersen zwart, pure natuurtinten, koper en buddha-accenten. De belangrijkste reden voor Starfish -dat inmiddels 2,5 jaar bestaat- om vaste exposant op de Trade Mart te worden is dat zij graag hun markt willen vergroten. Na gebleken succes is het tijd voor meer groei. Ook voor Pearls for Girls (2 E502) is dat de belangrijkste reden. Het bedrijf verkoopt sieraden die voornamelijk uit parels bestaan. In alles soorten en maten en van klassiek tot modern. Voor de zogenaamde "fashion jewellery" zijn bezoekers bij De Blue Gold Fish (2 F603) aan het goede adres. Zoals ze zelf zeggen: sieraden die je niet nodig hebt, maar absoluut wilt hebben. De Blue Goldfish verkoopt o.a. sieraden van Michael Negrin en Laly Jewelry, beide merken zijn te typeren als romantisch. Voor hun sieraden wordt o.a. gebruik gemaakt van Swarovsky kristallen. Imoshion (2 D433) brengt mode- en telecomaccessoires samen tot één concept, namelijk Mobile Fashion. Het bedrijf is redelijk jong (1,5 jaar) en wil als nieuwe exposant op Trade Mart Utrecht graag een breder publiek bereiken. Imoshion brengt luxe uitgevoerde trendy tasjes voor mobiele telefoons op de markt. Nieuw zijn de tasjes waar net nog even iets meer in kan, zoals een lipstick of pakje sigaretten. Voor het komende seizoen komt Imoshion o.a. met tasjes in de "military look". Tijdens de Najaarsbeurs presenteert het bedrijf een nieuw product, namelijk speciaal ontworpen laptoptassen.

Nieuwe exposanten Home & Living
Ook op het gebied van Home & Living is het aantal exposanten uitgebreid. Bij Saskia Martinelli (4 E519) kunnen bezoekers terecht voor Afrikaanse interieur- en modeaccessoires, waaronder bruidsstola's, woonplaids, kussens en sjaals. Saskia Martinelli werkt voornamelijk met leveranciers die een bijdrage leveren aan de lokale economie en de emancipatie van vrouwen. Een van de merken die het bedrijf voert is Abafazi, wat in het Zulu "de vrouwen " betekent. Dankzij Abafazi krijgen vrouwen een opleiding en -na het succesvol afronden daarvan- werkgarantie. Abafazi staat garant voor traditionele Zuid-Afrikaanse ontwerpen die worden uitgevoerd met o.a. mohair, kralen en struisvogelveren. Cool Cooking (5 F639) staat -kort gezegd- voor trendy keukentextiel en presenteert tijdens de Najaarsbeurs haar nieuwe collectie met als thema Argentijnse passie. Cool Cooking is niet helemaal nieuw op Trade Mart Utrecht. Zij stonden al een aantal keer in de Expozaal en vonden de tijd rijp voor de overstap naar een permanente plek op Trade Mart Utrecht. In de stand van Cool Cooking vinden bezoekers ook het merk Oléé, een meisjesmerk met een Spaans tintje. Hier moet je zijn voor kleine flamenco jurkjes, bijpassende schoentjes, oorbellen en haarkammetjes. Four Trading (5 F636) heeft als doelgroep ook voornamelijk jonge meiden, waarvoor ze creatieve producten ontwikkelen en ontwerpen. Bij Four Trading kun je o.a. terecht voor de productlijnen The Bead Shop, Pink Kitty en Fashion Angels. Woensdag 6 september brengt Fajah Lourens een bezoek aan de Fashion Angels.

De nieuwkomers op een rij
Home & Living: Graphista 4 B246, Mondesa 4 B242, Saskia Martinelli 4 E519, Four Trading 5 F636, Cool Cooking, Olee en Mireia's Import 5 F639, Jansen & Co. 5 E541. Fashion Essentials: Bunel V.O.F. 1 A136, Alosi Nederland 1 C347, Tarasia Collections 1 C348, Maii 2 B214, Angie's Accessories 2 B263, Beauregard 2 C317, Imoshion 2 D433, Arianna Silver Lapis 2 D437, Del Sasso 2 D452, Pearls for Girls 2 E502, Danaroso 2 E507, Angelo Byou 2 E510, Starfish-Jewels 2 E514, Fashionistaz 2 E514, Tip-Top 2 E520, De Blue Gold Fish 2 F603.

Over Trade Mart Utrecht
De Najaarsbeurs vindt plaats van 3 t/m 6 september 2006 in Trade Mart Utrecht. Het centrale thema is Silhouettes of Style. Op de Najaarsbeurs vinden detaillisten, verdeeld over zes verdiepingen en de Expozaal, 600 vaste exposanten en 100 gastexposanten.Trade Mart Utrecht is opgedeeld in drie belevingswerelden; Home & Living, Fun & Fancy en Fashion Essentials. Bezoekers kunnen op www.trademart.nl registreren met het KvK nummer en ontvangen een gratis toegangsbewijs. Jaarkaarthouders maken kans op een van de vele inkoopcheques ter waarde van ¤ 100,-. Voor meer informatie kijk op www.trademart.nl


Noot voor de redactie (