Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Rotterdam, 14 augustus 2006

Campagne Sprite BEAT THE GOLIATH door IN10 Communicatie

Ter introductie van Sprite Zero, de lightvariant van Sprite, heeft IN10 Communicatie in samenwerking met Walibi de campagne Sprite BEAT THE GOLIATH gelanceerd. IN10 tekende voor concept, site & game. Verder zijn voor deze campagne ook de tag-on TV spot, promo-packaging en divers artwork (o.a. blinddoeken, bekers, coupons, etc.) ontwikkeld. Vanaf 4 september start de TV campagne. De doelgroep bestaat uit jongeren tussen 12 en 19 jaar.

Sprite BEAT THE GOLIATH: online en live game
Sinds augustus is de game ZERO Drops Contest online te spelen. Het concept: "Stap met een beker Sprite in de Goliath, de ultieme rollercoaster, en verlies zo min mogelijk druppels Sprite tijdens deze wilde rit en BEAT THE GOLIATH! Winnaars maken kans op superprijzen: VIP treatments, Playstations, Asics sneakers en meer. Iedere online speler wint een coupon van EUR 5 korting op de entree. Op 22 oktober 2006 is de game live te spelen op de Sprite ZERO D-Day in het park Walibi World.

Middelen
De volgende middelen worden ingezet;

. Promo packaging Sprite Regular en Sprite Zero in supermarkten
. Actiesite & Beat the Goliath game (www.sprite.nl)
. E-Mailing

. Tag-on TV Spot (TMF, The Box, MTV)

. In parc - communicatie

IN10 Communicatie
IN10 is een bureau voor brand activation en creatieve communicatie. Het bureau ontwikkelt campagnes voor merken met focus op creativiteit en interactie. Altijd met als doel om doelgroepen actief aan de slag te laten gaan met het merk. Bij IN10 werken 30 mensen aan projecten voor onder andere AEGON, Sanoma Uitgevers, Stimorol, Sprite, Zeelandia, KPMG, Opel, Mercedes Benz, ilse media en De Telegraaf.



Ingezonden persbericht