T-Mobile maakt prepaid bellen zorgeloos

T-mobile

http://www.t-mobile.nl

T-Mobile introduceert met ingang van 5 september 2006 een nieuw, eenvoudig prepaid tariefplan: T-Mobile PrePaid 24/7. Prepaidbellers kunnen hiermee 24 uur per dag en 7 dagen in de week tegen dezelfde gunstige tarieven zorgeloos bellen en sms'en. Het maakt voor PrePaid 24/7 gebruikers niet meer uit op welk tijdstip van de dag zij bellen: ze betalen altijd 0,24 euro per minuut voor bellen en 0,07 euro voor het versturen van een sms-bericht. T-Mobile PrePaid 24/7 is de scherpste prijscombinatie in de markt van prepaid tariefplannen zonder dal- en piekuren.

Pim van der Feltz, Marketing Directeur T-Mobile: 'Uit onderzoek onder prepaid gebruikers van T-Mobile en andere operators blijkt dat veel klanten niet weten welke tarieven zij betalen, terwijl juist prijs een belangrijke rol speelt bij de keuze voor een tariefplan. Omdat wij veel waarde hechten aan helderheid, hebben wij tegen die achtergrond een nieuw tariefplan ontwikkeld. T-Mobile biedt met PrePaid 24/7 een tariefplan waarbij de keuze tussen voordelige voice- of sms-tarieven voor klanten overbodig wordt. Het kent een glasheldere structuur die voor iedereen direct herkenbaar en gemakkelijk te onthouden is. T-Mobile PrePaid 24/7 biedt voor zowel bellen, waarbij standaard de eerste minuut wordt doorberekend, als sms'en altijd een gunstig tarief. Bovendien maakt T-Mobile PrePaid 24/7 geen onderscheid tussen piek-en daluren. Naast altijd zorgeloos bellen en sms'en kunnen T-Mobile PrePaid 24/7 klanten ook altijd en overal mobiel opwaarderen. Makkelijker kan niet.'

Onderzoek: tarief is na toestel belangrijkste selectiecriterium voor prepaid. Een nieuw mobiel toestel speelt voor prepaidbellers een zeer belangrijke rol in het aanschafproces. Maar als de keuze voor het toestel eenmaal is gemaakt, wordt gezocht naar het meest voordelige tariefplan. Het blijkt dat alleen bellers die net naar een ander tariefplan of een andere operator zijn overgestapt, op de hoogte zijn van de tarieven die zij betalen.

Over T-Mobile
T-Mobile, het wereldwijde mobiele netwerk, heeft in Nederland 2,38 miljoen actieve klanten aan het einde van juni 2006 en met een omzet van 282 miljoen euro in het tweede kwartaal van 2006 bekleedt zij een stevige nummer 3 positie op de Nederlandse markt. T-Mobile biedt producten en diensten voor zowel consumenten als zakelijke gebruikers. T-Mobile beschikt in Nederland over een zeer modern mobiel netwerk voor spraak- en datadiensten en een uitgebreid netwerk van HotSpots, waar gebruikers de beschikking hebben over een zeer snelle mobiele internetverbinding.

T-Mobile Netherlands is onderdeel van T-Mobile International, een van de leidende mobiele communicatie ondernemingen in de wereld. Als één van Deutsche Telekom's drie strategische bedrijfsonderdelen, concentreert T-Mobile zich op de meest dynamische markten in Europa en de Verenigde Staten. De dochterondernemingen van Deutsche Telekom leveren aan het eind van het tweede kwartaal in 2006 mobiele diensten meer dan 90 miljoen klanten. Zij doen dit via een gemeenschappelijk platform gebaseerd op GSM, 's werelds meest succesvolle digitale draadloze standaard. T-Mobile is de enige mobiele communicatie aanbieder ter wereld met naadloze transatlantische dienstverlening.

T-Mobile maakt ook deel uit van FreeMove, een alliantie van de vier leidende Europese mobiele operators - Orange, TIM (Telecom Italia Mobile), T-Mobile and TeliaSonera. Hiermee ondersteunt FreeMove haar klanten in hun communicatiebehoeften, wanneer zij op reis zijn in het buitenland, op een manier zoals zij thuis gewend zijn.

Meer informatie:

T-Mobile Netherlands BV
Henny van der Heiden
Woordvoerder
Telefoon: 06 1409 6666
E-mail: pers@t-mobile.nl
Persberichten op de site: www.t-mobile.nl