AutoRai

Nissan lanceert uniek digitaal magazine

(9/22/2006)
Op 21 september lanceerde Nissan voor het eerst het SHIFT_Life magazine. Een nieuwe ervaring op het internet, die een compleet andere kijk geeft op fashion, lifestyle, muziek, architectuur en Nissan: dat is het nieuwe driedimensionale SHIFT_Life magazine. Het magazine neemt de lezer mee over de hele wereld, van het levendige Tokyo naar het oude Praag. En van de nieuwste gadgets tot de populaire DJ Don Diablo. SHIFT_Life magazine verschijnt 4x per jaar. Het magazine wil juist ook niet-Nissanrijders aanspreken. Hierbij brengt Nissan de premium modellen zoals de Micra C+C en de Murano onder de aandacht maar ook nieuwe modellen als de Qashqai.

SHIFT
âEverything we touch, we shift. Everything we shift we make better â and distinctively Nissanâ, aldus Carlos Ghosn, de CEO van Nissan. Zowel Nissan zelf als het magazine zijn constant in beweging. Het sleutelwoord in het magazine is shift. Shift is bewegen, veranderen en innoveren. Het SHIFT_Life Magazine bestaat uit verschillende werelden. Het magazine combineert design, funky gadgets en mooie autoâs in een door Tokyo geïnspireerde omgeving.

Tien werelden
SHIFT_Life Magazine bestaat uit tien totaal uiteenlopende werelden. Met simpele muisklikken kun je je een weg banen door de underground van Tokyo of een favoriete Micramorphose kiezen, waarbij verschillende bekende fashion iconen de Micra in een nieuw jasje hebben gestoken. Daarnaast worden de geheimen van Nissan onthuld in de Zama garage.

Ten slotte presenteert Nissan de SHIFT_Expectations: de mogelijkheid om plaats te nemen in één van de vier nieuwe conceptcars. âItâs time to shiftâ, beweeg je door de boeiende werelden van SHIFT Magazine. Bekijk het SHIFT_Life magazine nu op: www.shiftlife.nl

Elk jaar een andere SHIFT
De afgelopen jaren heeft Nissan verschillende nieuwe modellen op de markt gebracht met een eigen SHIFT_ ervaring. Zo werd in 2005 de Nissan Micra C+C, de city-auto in cabrio-uitvoering, geïntroduceerd: SHIFT_freedom, het hele jaar door een gevoel van vrijheid. Ook werd in 2006 de Nissan NOTE, een gezinsauto met een eigenzinnig design op de markt gebracht: SHIFT_familylife. Daarnaast bracht Nissan in 2003 de Nissan Micra en Nissan 350Z, in 2004 de Nissan Murano en Nissan X-TRAIL en in 2005 de Nissan Pathfinder en Nissan Navara op de markt. Elk met een eigen unieke SHIFT_ervaring.