AutoRai

Duitse winnaar internationale fotowedstrijd Mazda

(9/26/2006)
De winnaar van de internationale fotowedstrijd, die Mazda deze zomer van juli tot midden september organiseerde, komt uit Duitsland. Uit meer dan 7000 inzendingen werd de foto van Sebastian Niehoff uit Herne vlakbij Dortmund gekozen als de foto die het beste de âZoom Zoomâ filosofie van Mazda weerspiegelt.
De 30 beste fotoâs en de foto van de winnaar werden geselecteerd door een vakjury, bestaande uit de professionele fotografen Dingo en Bo Hylen en de fameuze creatief vormgever van vele TV-spots, Eddy Greenwoord. Naast de hoofdprijs, een gloednieuwe Mazda MX-5 Roadster Coupé, waren er nog meer prijzen te verdelen, waaronder prachtige Bose^(TM) home entertainment en audio systemen. Alle winnende fotoâs zijn te zien op een speciale website, waarnaar ook alle inzendingen zijn verstuurd: www.zoomzoomphoto.com.

Doel van de fotowedstrijd was het in één beeld vastleggen van de bewegingsemotie van âZoom-Zoomâ, de meest pure rijbeleving, zoals men dat vroeger als kind ook had, al dan niet met een speelgoedauto of in de auto van de ouders. Op veel inzendingen was een auto het centrale thema, maar de meest aansprekende daarvan gaven het gevoel van âbewegingâ het beste weer. âDe winnende foto maakte het meeste indruk op de jury vanwege de bewegingsemotie van âZoom-Zoomâ in de meest pure vorm, in combinatie met een twinkeling in de ogenâ aldus Eddy Greenwood. âDeze combinatie is de essentie van de âZoom-Zoomâ filosofie van Mazdaâ.

De winnaar krijgt de sleutels van zijn nieuwe Mazda MX-5 Roadster Coupé uitgereikt door Philip Waring, Vice President Sales van Mazda Motor Europe, op de persdag van de Autosalon van Parijs op 28 september om 17.00 uur op de Mazda stand.

BedrijfsautoRAI.nl
Open Lieverdedealer.nl in een nieuw venster