Ingezonden persbericht


La vie est...Belle

Orange opent speciale online telecomshop voor vrouwen

Belle, het mobiele online magazine voor vrouwen door vrouwen

Den Haag, 27 september 2006 - Voor vrouwen die bij de aankoop van een mobieltje niet overspoeld willen worden met technische features, opent Orange een speciale online telecomshop. Belle. Gemaakt voor vrouwen door vrouwen. Belle helpt de vrouw bij haar keuze voor een mobieltje zoals zij dat wil. Want Belle geeft advies over het mobieltje dat het beste bij haar en haar lifestyle past. Wat maakt Belle anders? Op Belle kunnen vrouwen shoppen zoals zij dat het liefst doen.

Belle is een webshop die niet de techniek en functionaliteit voorop stelt, maar lifestyle en emotie. Bij Belle draait alles om de stijl van haar lezeres. De manier waarop zij een eigen 'spin' aan haar leven geeft. In haar werk, met haar gezin, tijdens het sporten, uitgaan of op reis.

Belle is opgezet als een glossy magazine. Je kunt bladeren, kijken, pauzeren en verder kijken. Handige trefwoorden leiden naar speciale pagina's die als artikelen in een tijdschrift thematisch zijn georganiseerd. Zo worden de mogelijkheden (en niet de techniek) van de tientallen typen mobiele telefoons centraal gezet.

De homepage van Belle leest als de cover van een magazine en geeft een impressie voor de gehele inhoud . In vijf 'cover- artikelen' wordt een lifestyle visueel en inhoudelijk op begrijpelijke manier gepresenteerd. In herkenbare dagelijkse situaties worden de mogelijkheden en toepassingen van een telefoon beschreven. Per artikel biedt Belle mobiele communicatie tips aan, variërend van een telefoon en/of een service. Daarnaast worden ook per lifestyle passende mobiele accessoires voorgesteld die het plaatje compleet maken.

Vrouwen houden ervan op hun eigen manier te shoppen. Dat hoeft niet altijd rechtstreeks naar een doel te leiden. Belle voorziet daarin door drie soorten 'shopmogelijkheden' te bieden. De 1ste mogelijkheid gaat direct naar een bepaald artikel over een lifestyle en de mobiele telefoon. De 2de mogelijkheid leidt de 'lezeres' op een plezierige shopping tour door álle artikelen. De meest directe weg, de 3de en laatste mogelijkheid leidt direct naar de feitelijke shop om te bestellen en te kopen.

De shop zelf is praktisch en makkelijk. Hier kan de lezeres een pakket naar eigen keuze samenstellen zodat het nauw aansluit bij wat ze zelf wil. Op basis van haar eigen lifestyle, op basis van haar eigen gevoel. Ieder custom made pakket is gratis en heeft altijd een cadeau. En ieder pakket wordt vervolgens gratis thuisbezorgd als een echt cadeautje.

Voor meer informatie ga naar www.belle.nl

Voor meer informatie en beeldmateriaal in hoge resolutie kunt u contact opnemen met: Orange Nederland N.V.
Tel: +31 6 18010101
E-mail: pers.nlmb@orange-ft.com

Hollander van der Mey/MS&L
Daniëlle Tamis
Tel: +31 70 354 90 00
E-mail: d.tamis@hvdm.nl

Over Orange
Orange is het merk van de France Telecom Group, één van de meest vooraanstaande telecommunicatiebedrijven ter wereld, met 149 miljoen klanten op vijf continenten.

Op 30 juni 2006 had de France Telecom Group 88,7 miljoen klanten voor mobiele communicatie en 11,9 miljoen klanten voor internetdiensten. In Nederland had Orange op 30 juni 2006 1,996 miljoen klanten voor mobiele telefonie en 588.000 internetklanten.

In juni 2006 werd Orange het centrale merk voor producten en diensten op het gebied van mobiele communicatie, breedband en multiplay in Frankrijk, Groot-Brittannië en Nederland. Met geïntegreerde producten creëert Orange een wereld zonder technologische barrières waarin consumenten kunnen communiceren waar en wanneer zij dat maar willen.

Orange gelooft dat contact tussen mensen de wereld mooier maakt. En daarom brengt Orange de wereld van muziek dichterbij. Want muziek is communicatie. Muziek wordt alleen maar mooier als je het kunt delen met anderen.

Orange vindt het belangrijk om iets terug te doen voor de samenleving waarin zij werkt. Sinds 2003 is Orange daarom partner van War Child, waarvoor zij onder andere de communicatie verzorgt in de voormalige oorlogsgebieden waar War Child actief is.

Meer informatie over Orange is te vinden op www.orange.nl.


---

De informatie opgenomen in dit bericht kan vertrouwelijk zijn en is alleen bestemd voor de geadresseerde. Indien u dit bericht onterecht ontvangt, wordt u verzocht de inhoud niet te gebruiken en de afzender direct te informeren door het bericht te retourneren. Hoewel Orange maatregelen heeft genomen om virussen in deze email of attachments te voorkomen, dient u ook zelf na te gaan of virussen aanwezig zijn aangezien Orange niet aansprakelijk is voor computervirussen die veroorzaakt zijn door deze email.

The information contained in this message may be confidential and is intended to be only for the addressee. Should you receive this message unintentionally, please do not use the contents herein and notify the sender immediately by return e-mail. Although Orange has taken steps to ensure that this email and attachments are free from any virus, you do need to verify the possibility of their existence as Orange can take no responsibility for any computer virus which might be transferred by way of this email.


---