Koninklijk Horeca Nederland



Persbericht 29 september 2006

Koninklijk Horeca Nederland en Misset bundelen krachten

Professionele horecaondernemer profiteert

Woerden/Doetinchem, 29 september 2006 Leden van Koninklijk Horeca Nederland kunnen vanaf 1 oktober a.s. profiteren van 25% korting op de abonnementskosten van Misset Horeca, Misset Catering en Snackkoerier. Uitgever Reed Business Information wil door de samenwerking met Koninklijk Horeca Nederland bijdragen aan een verdere professionalisering van de horecabranche.

De partijen kwamen de samenwerking overeen op 21 september op kantoor van Koninklijk Horeca Nederland in Woerden. Directeur Jeu Claes (midden) tekende namens de brancheorganisatie en uitgever Hans Hondtong (r), namens Misset.

Hoofdredacteur Hans Steenbergen (l) reageert verheugd over de samenwerking. Koninklijk Horeca Nederland en Misset zijn ieder op hun gebied marktleider. Beiden zetten zich in om de professionaliteit van het horecavak te verbeteren. Dit is daarom een win-win overeenkomst. We willen zo veel mogelijk lezers bereiken met onafhankelijke informatie. Jeu Claes: Door de samenwerking gaat een wens in vervulling. Gedegen vakbladen met betrouwbare informatie en interessante achtergrondverhalen zijn essentieel voor het ondernemerschap. Door de samenwerking hoop ik dat nog meer horecaondernemers nut en noodzaak inzien van een abonnement op een vakblad. Het is mooi dat onze 20.500 leden daarbij kunnen profiteren van 25% korting.

De regeling in het kort
Leden van Koninklijk Horeca Nederland kunnen vanaf 1 oktober 2006 profiteren van de korting. Voor nieuwe abonnees geldt de korting met ingang van het abonnement en voor bestaande abonnees met ingang van de eerstvolgende factuurdatum. Meer informatie: www.horeca.org/misset.
---

Noot voor de redactie -