Persbericht 29 september 2006
Koninklijk Horeca Nederland en Misset bundelen krachten
Professionele horecaondernemer profiteert
Woerden/Doetinchem, 29 september 2006 Leden van Koninklijk Horeca
Nederland kunnen vanaf 1 oktober a.s. profiteren van 25% korting op de
abonnementskosten van Misset Horeca, Misset Catering en Snackkoerier.
Uitgever Reed Business Information wil door de samenwerking met
Koninklijk Horeca Nederland bijdragen aan een verdere
professionalisering van de horecabranche.
De partijen kwamen de samenwerking overeen op 21 september op kantoor
van Koninklijk Horeca Nederland in Woerden. Directeur Jeu Claes
(midden) tekende namens de brancheorganisatie en uitgever Hans
Hondtong (r), namens Misset.
Hoofdredacteur Hans Steenbergen (l) reageert verheugd over de
samenwerking. Koninklijk Horeca Nederland en Misset zijn ieder op hun
gebied marktleider. Beiden zetten zich in om de professionaliteit van
het horecavak te verbeteren. Dit is daarom een win-win overeenkomst.
We willen zo veel mogelijk lezers bereiken met onafhankelijke
informatie. Jeu Claes: Door de samenwerking gaat een wens in
vervulling. Gedegen vakbladen met betrouwbare informatie en
interessante achtergrondverhalen zijn essentieel voor het
ondernemerschap. Door de samenwerking hoop ik dat nog meer
horecaondernemers nut en noodzaak inzien van een abonnement op een
vakblad. Het is mooi dat onze 20.500 leden daarbij kunnen profiteren
van 25% korting.
De regeling in het kort
Leden van Koninklijk Horeca Nederland kunnen vanaf 1 oktober 2006
profiteren van de korting. Voor nieuwe abonnees geldt de korting met
ingang van het abonnement en voor bestaande abonnees met ingang van de
eerstvolgende factuurdatum. Meer informatie: www.horeca.org/misset.
---
Noot voor de redactie -