Ingezonden persbericht


Persbericht

Open dagen Canon Business Centers
Wees kleur de baas

Hoofddorp, 26 september 2006 - Canon houdt in de maanden oktober en november in alle Canon Business Centers open dagen voor klanten en andere geïnteresseerden. Tijdens deze dagen worden de nieuwste Canon-oplossingen gedemonstreerd en krijgen bezoekers persoonlijke uitleg. Het gebruik van kleur loopt als een rode draad door de presentaties heen.

Centraal staat het demonstreren van nieuwe machines. Canon-specialisten informeren bezoekers uitgebreid over onder andere grootformaatprinter iPF W9000, office colour iRC4580, professional colour CLC5151 en de nieuwe zwart-wit A4 machines iR1018/1022. Ook is de zogenoemde DemoWall te bezichtigen, waarop een korte demonstratie duidelijk maakt wat documentmanagement is en wat het voor bedrijven kan betekenen in hun streven naar optimale efficiëntie.

Kleur
Naast de nieuwe modellen, besteedt Canon ook veel aandacht aan kleurgerelateerde onderwerpen, zoals het toepassen en managen van kleurgebruik op kantoor. Tijdens speciale avondsessies geven belangrijke Canon-relaties uit de grafische wereld acte de présence om te luisteren en mee te discussiëren over het 'Canon & Colour Management'.

De Canon Business Centers zetten elk op een andere datum hun deuren open om geïnteresseerden te ontvangen. Breda 5 oktober
Amsterdam 10 oktober
Rotterdam 12 & 13 oktober
Utrecht 17 oktober
Arnhem 19 oktober
Amsterdam Zuid-Oost 31 oktober
Eindhoven 2 november
Den Haag 7 november
Zwolle 9 november
Groningen 14 & 15 november

Voor meer informatie over de open dagen van de Canon Business Centers kunt u contact opnemen met het Business Support Center van Canon Nederland N.V. op 0800-canon4u.

Over Canon
Sinds de oprichting in 1935 is Canon een toonaangevende leverancier van innovatieve producten en oplossingen op het gebied van Digital Imaging en Informatie Technologie voor consumenten en zakelijk gebruikers. Canon investeert jaarlijks 7,9 procent van de jaaromzet in Research en Development, wat in 2005 meer dan EUR 2 miljard was. Canon heeft de ambitie om in elke branche waarin het actief is, wereldwijd een nummer een positie in te nemen. Hier maken wereldwijd meer dan 108.000 werknemers zich sterk voor. Canon is volgens onderzoek van Infosource in 2005 nummer een op de Nederlandse MFP markt. De bedrijfsfilosofie van Canon is Kyosei en betekent 'samenleven en samenwerken voor het algemeen belang'. Deze filosofie klinkt door in Canons missie, doelstellingen en cultuur. Vanuit deze Kyosei-gedachte ondersteunt Canon verschillende initiatieven op maatschappelijk, cultureel en sportief vlak.

Voor informatie over Canon kijkt u op: www.canon.nl

# # #

Perscontact:
Marcel Surendonk
PR-manager Canon Nederland
tel: 023 567 02 11
mailto:m.surendonk@canon.nl Nina Breuning/Miranda Mens
Edelman
tel: 020 301 09 80
mailto:nina.breuning@edelman.com mailto:miranda.mens@edelman.com