Ingezonden persbericht


marketingplaza

Seminar Deel 2 uit drieluik:
IPTV - de eerste resultaten

18 oktober 2006, Media Plaza, Utrecht


Internettelevisie is een nieuwe vorm van televisiekijken die een interactieve dimensie met zich meebrengt. Door themakanalen of gepersonaliseerde 'video on demand' kunnen marketeers doelgroepen optimaal bereiken. Deze interactieve ontwikkelingen hebben een flinke impact op de marketingwereld en de huidige inzet van reclame tv-reclamebudgetten. Hoe positioneert u internet- en interactieve televisie (IPTV) binnen de marketingmix?

Tweede seminar uit drieluik
In dit seminar worden de eerste ervaringen met IPTV gedeeld. Waar staan we nu met IPTV? En welke van deze nieuwe toepassingen worden al succesvol ingezet?

Bezoek dit tweede seminar op 18 oktober en krijg inzicht in de mogelijkheden van IPTV en de trends en ontwikkelingen op televisiegebied. Met presentaties van o.a. Erik-Jan Gelink (Marketing Director UPC Nederland) en Paul van Niekerk (Directeur SPOT).

Inschrijven
Voor meer informatie en de inschrijving voor dit tweede seminar klik hier. Schrijf u in vóór 18 september en betaal ¤ 349,- i.p.v. ¤ 449,-.

Ook interesse in event deel 3 uit het drieluik: User generated content op 31 oktober? Bezoek beide events en betaal voor 1 event. Stuur hiervoor een email naar: marije.vansoest@mediaplaza.nl

Graag tot ziens op 18 en/of 31 oktober!

Met vriendelijke groeten,

Wim van Rooijen
Directeur Media Plaza