Ingezonden persbericht


Persbericht

Solipsis ontwikkelt en beheert website 'I Love My Club'

Brakel, 18 oktober 2006 - ICT-dienstverlener Solipsis b.v. heeft, met ondersteuning van de Princen Group uit Oss, de website gerealiseerd van het nieuwe concept 'I Love My Club'. I Love My Club biedt leden van aangesloten verenigingen voordelige online aanbiedingen van bekende merken. Die verenigingen krijgen in ruil daarvoor sponsorgeld. I Love My Club is voor zijn omzet volledig afhankelijk van een goed functionerende website. Men koos onder andere voor Solipsis vanwege de lange staat van dienst en bewezen betrouwbaarheid.

Sport-, personeels-, studenten- of andere verenigingen die zich aanmelden bij I Love My Club krijgen een banner op hun website. Deze banner biedt leden en andere bezoekers van de site toegang tot een groot aantal aanbiedingen van bijvoorbeeld Otto, Kijkshop en Mexx. Des te meer de leden bestellen, des te hoger het sponsorgeld dat aan de vereniging wordt uitgekeerd - waarbij I Love My Club een minimum bedrag van 2 euro per lid per jaar garandeert.

Om het aantal bestellingen per vereniging bij te kunnen houden was het noodzakelijk om een dynamische website te creëren. Het moest inzichtelijk worden gemaakt via welke vereniging de bezoeker in de webshop van I Love My Club terechtkomt. Solipsis kon aan die vraag voldoen. De website is voorzien van verschillende portals voor verschillende doelgroepen. Solipsis biedt daarnaast de mogelijkheid om rapportages uit te draaien met een overzicht van het aantal bezoeken, het aantal bestellingen, et cetera.

"Een continue beschikbaarheid van onze website is voor ons van het grootste belang, aangezien al onze inkomsten via die site gegenereerd worden. Daarom wilden we met een partij in zee die met ons meedenkt, al enige tijd meedraait en een bewezen staat van dienst heeft. Solipsis kon ons die betrouwbaarheid bieden", aldus Marcel Casteleins, directeur van I Love My Club. "De verwachting is dat het aantal leden en daarmee het aantal bestellingen snel zal toenemen. Voor het eind van het jaar denken we op 1 miljoen leden te zitten. Ik heb er alle vertrouwen in dat de website dat prima aan kan."

Wim Buitenhuis, algemeen directeur van Solipsis: "Het vernieuwende concept van I Love My Club is even simpel als doeltreffend: het biedt voordeel voor zowel verenigingen - die vaak te maken hebben met teruglopende inkomsten uit lidmaatschap en sponsoring - als voor deelnemende bedrijven - die zonder extra marketinginspanningen een grote doelgroep bereiken. De website vormt de spil in de activiteiten van I Love My Club en we zijn trots op het in ons gestelde vertrouwen om deze te realiseren en te beheren."

Over Solipsis b.v.

Solipsis b.v. is sinds 1990 actief als dienstverlenende onderneming in de ICT. Solipsis is gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van software voor bedrijf en management informatie systemen, het beheren van computers en netwerken en het ontwikkelen van Output Management Systemen. Het ontwikkelen van management informatiesystemen (Business Intelligence) wordt reeds gedurende 1996 uitgevoerd.

Solipsis werkt voor circa 400 (inter)nationale klanten. De gestage groei van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept, dat Solipsis weet waarover het praat en staat voor wat het doet. De filosofie van Solipsis is vervat in de woorden: 'Comfort Class in ICT'. Wensen op het IT-vlak worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden. Kwaliteit van de dienstverlening staat bij Solipsis hoog in het vaandel. De klanten moeten zich als resultaat van dit alles comfortabel voelen bij de dienstverlening. Voor meer informatie: www.solipsis.nl


---