Ingezonden persbericht


Persbericht

Affiliate Marketing expert M4N kiest voor Lubbers & De Jong

Amsterdam, 24 oktober 2006 - Affiliate marketing netwerk M4N heeft het Amsterdamse bureau Lubbers & De Jong in de arm genomen om de marketing- en PR-activiteiten te coördineren. M4N richt zich op het verbeteren van het online koopproces van consumenten door het creëren van een affiliate marketing netwerk en verwacht dat de snelle groei de komende maanden zal doorzetten.

Aan de keuze voor het Amsterdamse PR/Communicatieadviesbureau is een korte selectieprocedure voorafgegaan. De opdracht is bij de Amsterdammers terecht gekomen omdat bleek dat Lubbers & De Jong het beste het gehele traject van communicatie, marketing en public relations kon invullen.

Affiliate marketing als onderdeel van een marketingstrategie is steeds meer in opmars. Centraal hierbij staat het verbeteren van verkoopresultaten, bijvoorbeeld door het uitbreiden van verkooppunten op internet door affiliate marketing. M4N heeft als missie om op internet, het zoeken, vinden en kopen van producten makkelijker te maken. M4N bereikt dit door een netwerk van website eigenaren, affiliates genoemd, te koppelen aan aanbieders van producten. Het bedrijf ziet de affiliates als distributiekanaal: zij maken informatie (commercieel en niet commercieel) namelijk toegankelijk voor specifieke doelgroepen en linken naar de juiste plekken op de vaak uitgebreide websites van adverteerders. Met M4N kunnen zowel affiliates als adverteerders het online koopproces beter sturen door middel van goede statistieken en promotiemateriaal.

Voor meer informatie voor de pers:
Lubbers & De Jong
Margriet Luttikhuizen

020 421 0565
margriet@l-dj.nl

M4N
Thomas Joosten
020 468 32 54
thomas.joosten@m4n.nl